بازیگران جدید Goosebumps 2 مشخص شدند

10 March 2018 - 16:07

بازیگران فیلم Goosebumps 2 افزایش یافته و کن جونگ (Ken Jeong)، کریس پارنل (Chris Parnell) و وندی مک‌لندان-کاوی (Wendi McLendon-Covey) نیز به این جمع پیوسته‌اند‌. در سال ۲۰۱۵، شرکت سونی فیلمی از داستان‌های آر. ال. استین (R. L Stine) به نام Goosebumps با بازی جک بلک (Jack Black) ساخت. این فیلم برای خوشحال کردن و لذت بردن طرفداران مجموعه کتاب آن با ترکیبی از داستان‌های ترسناک مناسب کودکان و شخصیت‌های کتاب‌های استین مانند Slappy the Dummy ساخته شد. در ادامه با سینماگیمفا همراه باشید.

چندین سال است دنباله این فیلم در دست ساخت است و بعد از تغییر کارگردانان فیلم و شایعاتی پیرامون عدم حضور بلک برای بازی نقش استین به دلیل پر بودن برنامه کاری‌اش، این فیلم توانست مرحله پیش تولید را پشت سر بگذارد. استودیوی فیلم کار انتخاب بازیگران را به پایان رسانده و جوانان با استعداد این دنباله مدیسون ایزمن (Madison Iseman) فیلم Jumanji و جرمی ری تیلور (Jeremy Ray Taylor) فیلم It هستند و حالا سه بازیگر دیگر نیز به آن‌ها ملحق شده‌اند.

طبق خبر منتشر شده از سوی پایگاه خبری ورایتی، وندی مک‌لندان-کاوی، کن جانگ و کریس پارنل به جمع بازیگران Goosebumps 2 پیوسته‌اند. جزئیات داستان همچنان نامشخص است اما قبلا اعلام شده بود که بیشتر درباره Slappy است، عروسک ساختگی‌ خبیثی که دوباره زنده شده و از قدرتش برای آخرالزمان در شب هالووین استفاده می‌کند. این داستان گروه جدیدی از قهرمانان را برای مقابله با Slappy و رعب و وحشت زیادی را وارد ماجرا می‌کند.

مک‌لندان-کاوی برای بازی در نقش ریتا در فیلم Bridesmaids شناخته شده و در حال حاضر مشغول بازی در سریال کمدی شبکه ABC، در نقش بورلی گلدبرگ (Beverly Goldberg)، یعنی The Goldbergs است. جانگ در سه‌گانه The Hangover در نقش گانگستری به نان لزلی چو ظاهر شد و برای بازی در نقش بن چانگ در فیلم Community شناخته شده است. در میان کارهای اخیر جانگ، فیلم کمدی اکشن Killing Hasselhoff و فیلم جدید Crazy Rich Asians که نقش گو وی مون را بازی می‌کند، دیده می‌شوند. پارنل اخیرا در کمدی ABC، سریال Grown-ish درخشیده و صداپیشگی جری اسمیت، پدر مورتی، را در Rick and Morty برعهده داشته است.

جزئیات مربوط به شخصیت‌های این بازیگران هنوز اعلام نشده بنابراین طرفداران این مجموعه باید کمی بیشتر منتظر بمانند تا به ارتباط این بازیگران جوان با هم یا استین پی ببرند. بازیگران جوان این دنباله بیشتر تجربه حضور در ژانر وحشت را داشته و بازیگران بزرگسال در زمینه کمدی فعال هستند و استودیو موفق شده تعادل خوبی بین کمدی و وحشت در این دنباله برقرار کند.

منبع: screenrant

برچسب‌ها:

مطالب جنجالی

Sorry. No data so far.

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید

Your email address will not be published.