جان فاورو نویسنده و تهیه کننده سریال جنگ ستارگان است

11 March 2018 - 11:31

جان فاورو (John Favreau) مجموعه لایو اکشن جنگ ستارگان را برای شبکه پخش دیزنی می‌نویسد و تهیه می‌کند. لوکاس‌فیلم کهکشان را به سال ۲۰۱۵ با The Force Awakens برگردانده و هیچ نشانی از حرکت آرام آن‌ها وجود ندارد. آن‌ها به توسعه‌ی این فرنچایز ادامه می‌دهند و برای آینده نگاهی فراتر از مجموعه قدیمی Skywalker دارند.‌ از طرفی، کارگردان The Last Jedi، ریان جانسون (Rian Johnson) سه‌گانه جدیدی در دست ساخت دارد در حالی که سازندگان سریال Game of Thrones، دیوید بنی‌آف (David Benioff) و دی بی وایز (D. B. Weiss) اخیرا به این مجموعه فیلم اضافه شده‌اند. در ادامه با سینماگیمفا همراه باشید.

لوکاس‌فیلم برنامه‌هایی برای جعبه جادویی نیز دارد. سریال انیمیشنی جدیدی ساخته خواهد شد اما آن‌ها به دنبال سریالی لایو اکشن هستند. شبکه پخش دیزنی از سال ۲۰۱۹ راه اندازی می‌شود و این کمپانی اعلام کرده جنگ ستارگان بخش بزرگی از آن خواهد بود.

لوکاس‌فیلم در جلسه مطبوعاتی‌اش اعلام کرد فاورو تهیه‌کنندگی و نویسندگی این سریال بدون نام را برعهده خواهد داشت که هنوز تاریخ پخش هم ندارد. کتلین کندی (Kathleen Kennedy) مدیر استودیو لوکاس‌فیلم در این‌باره اظهار داشته:

خیلی خوشحالم که جان می‌خواد این پروژه جدید رو تهیه کرده و بنویسد. جان می‌تونه ترکیب عالی از تولید و نویسندگی رو رقم بزنه که با دنیای جنگ ستارگان ادغام می‌شود. این سریال به جان این امکان را می‌دهد تا با گروه زیادی از نویسندگان و کارگردانان کار کرده و به لوکاس‌فیلم نیز امکان ساخت پایگاه استعدادهای خاص را می‌دهد.

فاورو با جنگ ستارگان غریبه نیست و نقش‌هایی در سریال انیمیشنی Clone Wars و فیلم Solo نیز بازی کرده است. هرچند این اولین باری است که او بعنوان ذهن خلاق در این فرنچایز حضور می‌یابد که کاملا هیجان‌انگیز است. کارنامه کارگردانی او شامل موفقیت‌هایی همچون Iron Man (مرد آهنی) و لایو اکشن دیزنی، Jungle Book (کتاب جنگل) است. او همچنین Lion King (شیر شاه) جدید را می‌سازد که تابستان آینده اکران می‌شود. با اینکه هیچ تبلیغی هنوز برای این فیلم نشده، زمزمه‌های درباره آن شده است. توانایی فیلم‌سازی فاورو برای جنگ ستارگان عالی است و باید دید او چه داستان‌هایی برای گفتن انتخاب می‌کند.

خیلی‌ها از اینکه سفیدپوست دیگری به این پروژه ملحق می‌شود، خوشحال نیستند اما کندی اظهار داشت فاورو قرار است با گروه زیادی از نویسندگان و کارگردانان کار کند. این یعنی او می‌خواهد استعدادهای زیادی وارد این کار کند. این مسئله نیز جالب است که لوکاس‌فیلم می‌خواهد پایگاهی برای استعدادها بسازد، و این یعنی هر کس در این پروژه حضور داشته باشد، فرصتی پیدا می‌کند تا رشد کند.

منبع: screenrant

برچسب‌ها: ،

مطالب جنجالی

Sorry. No data so far.

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید

Your email address will not be published.