شخصیت جدیدی به فیلم The New Mutants اضافه شد

11 March 2018 - 14:25

از آنجایی که اکران فیلم The New Mutants از ۱۳ آوریل ۲۰۱۸ (۲۴ فروردین ۹۷) به ۱۴ فوریه ۲۰۱۹ موکول شده، آنیا تیلور-جوی (Anya Taylor-Joy) بازیگر فیلم‌های The Witch و Thoroughbreds در مصاحبه‌ای با The Playlist اعلام کرده شخصیت جدیدی به این فیلم اضافه شده و صحنه‌هایی از آن مجددا فیلم‌برداری می‌شوند. با سینماگیمفا همراه باشید.

تیلور-جوی بازیگر جوانی است که جهش‌یافته‌های بدجنس در فیلم ترسناک نوجوانان را به تصویر می‌کشد‌.‌ در این مصاحبه او از تاخیر بوجود آمده در اکران فیلم اظهار ناراحتی کرده است:

خب تنها چیزی که می‌تونم بگم اینه که این تاخیر ناامید کننده و آزار دهنده است.

او به تغییرات اعمال شده در فیلم خوش‌بین است و حضور شخصیت جدیدی در فیلم را تایید کرده است.

به نظرم فیلم قطعا راه درستی در پیش گرفته و طرفداران چیزی را خواهند دید که خوشحالشون می‌کنه و هیجان‌زده میشن. واسه همین فکر نمی‌کنم این تاخیر خیلی هم بد باشه چون بیشتر از این جهت مهمه که همه چیز خوب پیش بره تا اینکه بخوایم واسه اکران عجله کنیم. امیدوارم این فیلم‌برداری‌های مجدد و اضافه شدن شخصیت جدید به فیلم باعث رضایت طرفداران و ساخت فیلم عالی شود.

شایعات حاکی از این است که این شخصیت جدید وارلاک (Warlock) است، موجود تغییر شکل دهنده‌ای که عضو تیم اصلی کامیکس است.

میسی ویلیامز (Maisie Williams) بازیگر سریال Game of Thrones، چارلی هیتون (Charlie Heaton) بازیگر سریال Stranger Things، بلو هانت (Blu Hunt) بازیگر سریال The Originals، هنری زاگا (Henry Zaga) بازیگر سریال Reasons Why 13 و Teen Wolf و آلیس براگا (Alice Braga) بازیگر فیلم City of God و Queen of the South در این فیلم می‌درخشند.

منبع: ComingSoon

مطالب جنجالی

Sorry. No data so far.

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید

Your email address will not be published.