نویسندگان The Conjuring فیلم‌نامه Die Hard 6 را می‌نویسند

14 March 2018 - 12:20

نویسندگان فیلم The Conjuring، چاد و کاری هایز (Chad and Carey Hayes) برای بازنویسی فیلم‌نامه Die Hard 6 در اختیار گرفته شدند. بروس ویلیس (Bruce Willis) ماه گذشته تایید کرد که دنباله فیلم Die Hard هنوز در دست ساخت در کمپانی قرن بیست فاکس است. این طرح ابتدا به صورت ساخت دنباله Die Hard 6 با روی کار آمدن بازیگر جدیدی در نقش جان مک‌کلاین بود. اما کسی چه می‌داند این مسیر هنوز مورد علاقه تهیه کننده‌ها باشد. با سینماگیمفا همراه باشید.

ویلیس اولین بار نقش جان مک‌کلاین را در Die Hard در سال ۱۹۸۸ که فیلم موفق هیجانی و اکشن دهه ۸۰ بود، بازی کرد. ویلیس این نقش را چهار بار بازی کرد و آخرین بار در سال ۲۰۱۳، در فیلم A Good Day to Die Hard ظاهر شد. این سری از Die Hard فیلم ناموفقی بود که فقط ۶۷ میلیون دلار فروخت. اگرچه توانست فروش جهانی ۲۳۷ میلیون دلاری داشته باشد و این باعث امیدواری برای ساخت دنباله دیگری شود.

شبکه فاکس هنوز به دنبال ساخت فیلم دیگری از این فرنچایز است و The Tracking Board گزارش داده که چاد و کاری هایز برای بازنویسی فیلم‌نامه Die Hard 6 استخدام شده‌اند. لن وایزمن (Len Wiseman) هم‌چنان تهیه کننده و کارگردان فیلم است. و ویلیس در نقش مک‌کلاین ظاهر می‌شود.

این تیم برادران نویسنده بخاطر فیلم The Conjuring در سال ۲۰۱۳ و دنباله آن، The Conjuring 2 در سال ۲۰۱۶ شناخته شده است. این دو فیلم ترسناک با هم فروش جهانی ۶۰۰ میلیون دلار داشتند. دیگر کار مهم برادران هایز، فیلم‌های ترسناک House of Wax (خانه مومی)، The Reaping و فیلم جدید The Turning با بازی مکنزی دیویس (Mackenzi Davis) و فین وولف‌هارد (Finn Wolfhard) هستند. تنها فیلم اکشن آن‌ها به سال ۲۰۰۹، فیلم Whiteout با بازی کیت بکینسیل (Kate Beckinsale) برمی‌گردد‌. آن‌ها دو دنباله Journey to the Center of the Earth را در آینده می‌نویسند. با توجه به این فیلم‌ها و Die Hard 6، به نظر می‌رسد این برادرها آماده‌ی نوشتن داستان دیگری در ژانر وحشت هستند.

بعد از اینکه چند دنباله ضعیف از فیلم Die Hard ساخته شد، باید دید این فرنچایز چقدر جا برای کار دارد. مخاطبین عاشق Die Hard اصلی با درخشش ویلیس و تبهکار باهوش فیلم، الن ریک‌من و صحنه‌های اکشن زیبای آن هستند. جدا از نوستالژی بودن این فیلم، آیا Die Hard چیز جدیدی برای ارائه دارد؟

منبع: screenRant

برچسب‌ها: ،

مطالب جنجالی

Sorry. No data so far.

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید

Your email address will not be published.