نیکولاس کیج صداگذاری سوپرمن در انیمیشن Teen Titans GO! را برعهده گرفت

15 March 2018 - 10:37

بعد از شکست خوردن فیلمی که در دهه‌ی ۱۹۹۰ به کارگردانی تیم برتون (Tim Burton) ساخته شد و نیکولاس کیج (Nicolas Cage) در آن نقش شخصیت سوپرمن (Superman) را ایفا می‌کرد؛ طرفداران دیگر انتظار نداشتند که او هیچگاه دوباره ایفای نقش شخصیت سوپرمن را برعهده بگیرد. اما با استناد به پایگاه خبری USA Today، نیکولاس کیج که تاکنون موفق به کسب جایزه‌ی اسکار نیز شده است، قرار است تا دوباره شانس خودش را امتحان کند و صداگذاری این ابرقهرمان را در انیمیشن Teen Titans GO! to the Movies برعهده گیرد. در ادامه با سینما گیمفا همراه باشید.

نیکولاس کیج اولین نفر از لیست افراد شناخته‌شده‌ای است که قرار است تا به این فیلم اضافه شود. او در این فیلم قرار است تا در کنار هلزی (Halsey) و لیل یاچتی (Lil Yachty) قرار گیرد. هلزی که خواننده و ترانه‌سرای آمریکایی است، صداگذاری شخصیت واندر وومن (Wonder Woman) را برعهده دارد و لیل یاچتی (Lil Yachty) نیز در این فیلم صداگذاری شخصیت گرین لنترن (Green Lantern) را برعهده دارد.

تایتان‌های نوجوان قرار است تا در یک فیلم سینمایی به نام Teen Titans GO! to the Movies حضور یابند و این فیلم قرار است تا اولین فیلم عجیب و غریبی باشد که ما می‌توانیم قهرمانان خودخواه و خنده‌دار خود را در آن پیدا کنیم. این فیلم یک فیلم تازه و هوشمندانه مخصوص کودکان است که در ژانر فیلم‌های ابرقهرمانی قرار دارد و این فیلم با حضور این صداپیشگان ماهر و معروف کامل خواهد شد.

در انیمیشن Teen Titans GO! to the Movies ستارگان زیادی حضور دارند؛ از جمله اسکات منویل (Scott Menville) در نقش رابین (Robin)، هایندن والش (Hynden Walch) در نقش استارفایر (Starfire)، تارا استرانگ (Tara Strong) در نقش ریون (Raven)، کاری پیتون (Khary Payton) در نقش سایبورگ (Cyborg)، گرگ سیپس (Greg Cipes) در نقش بیست بوی (Beast Boy) ویل آرنت (Will Arnett) در نقش اسلید ویلسون (Slade Wilson) و کریستین بل (Kristen Bell) در نقش جید ویلسون (Jade Wilson).

فیلم Teen Titans GO! to the Movies قرار است از تاریخ ۲۸ جوئن سال ۲۰۱۸ در سینماها به نمایش گذاشته شود. بیایید منتظر باشیم و ببینیم تایتان‌های نوجوان می‌توانند به ستاره‌های موفق آینده‌ی هالیوود تبدیل شوند یا خیر.

منبع: Comingsoon

برچسب‌ها:

مطالب مرتبط



مطالب جنجالی

Sorry. No data so far.

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید

Your email address will not be published.