رابرت داونی جونیور همچنان مشتاق بازی در فیلم شرلوک هولمز است

16 March 2018 - 09:52

رابرت داونی جونیور (Robert Downey Jr) طی مصاحبه‌ای با سایت EW، درباره‌ی پروژه‌های درحال توسعه و همچنین چندین فیلمی که او علاقه به حضور در آن‌ها دارد صحبت کرد و در بین آن‌ها نام Sherlock Holmes 3 به چشم می‌خورد که او بسیار مشتاق است تا بتواند در آن فیلم نقش‌ آفرینی کند. در ادامه با سینماگیمفا همراه باشید.

او می‌گوید:

من تصمیم گرفتم تا خود را به چالش‌های جدیدی با این سن و سال سوق دهم و در فیلمی بازی کنم که می‌بایست در آن با لهجه‌ی خاصی (Welsh) حرف بزنم که واقعا سخت است به‌طوری که خود مردم آن منطقه هم صحبت کردن با آن لهجه را دشوار می‌دانند. ما منتظر شرلوک هولمز دیگری هستیم.

آخرین اخباری که از ساخت این فیلم گزارش شده به این موضوع اشاره دارد که این فیلم توسط استودیو‌ی برادران وارنر ساخته خواهد شد و چندین نویسنده مشغول نوشتن فیلم هستند. نویسندگانی که فیلم‌نامه این نمایش را می‌نویسند عبارت‌اند از: جنوا رابرتسون-دورت (Geneva Dworet-Robertson)، کیران فیتزگرالد (Kieran Fitzgerald)، جاستین مالن (Justin Malen)، نیکول پرلمن (Nicole Perlman) و گری ویتا (Gary Whitta). اطلاعات بیش‌تری از این فیلم هنوز منتشر نشده است در صورت انتشار هرگونه خبر مهمی درباره‌ی این فیلم سینماگیمفا شما را مطلع خواهد کرد.

جودی لاو (Jude Law) در هر دو مجموعه‌ی سینمایی شرلوک هولمز که در سال‌های ۲۰۰۹ و ۲۰۱۱ ساخته شده بود در کنار داونی بازی کرد. داونی مشتاق است تا بتواند در کنار جودی لاو و در نقش شرلوک بار دیگر نقش آفرینی کند. کارگردان هر دو فیلم سینمایی این مجموعه گای ریتچی (Guy Ritchie) بوده است.

منبع: Comingsoon

برچسب‌ها:

مطالب جنجالی

Sorry. No data so far.

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید

Your email address will not be published.