گیشه| شروع ۲۰۰ میلیون تومانی ۷ فیلم‌ در اکران نوروزی

15 March 2018 - 23:15

با آغاز اکران فیلم‌های نوروز از روز گذشته، سایت سینما تیکت فروش اولین روز این فیلم‌ها را اعلام کرد. در میان ۷ فیلم اکران نوروز، «مصادره» با فروش ۹۲ میلیون تومانی نسبت به سایر فیلم‌ها درآمد بیشتری کسب کرد و پس از آن «لاتاری» مهدویان رتبه دوم فیلم‌های پرفروش اکران نوروز را به خود اختصاص داد. عدم موفقیت فیلم ابراهیم حاتمی‌کیا در روز اول از نکات عجیب فروش روز اول فیلم‌های اکران نوروز است.

با گذشت نزدیک به ۲۴ ساعت از پایان اولین روز اکران فیلم‌های نوروز، سایت سینماتیکت، فروش این فیلم‌ها را اعلام کرد.

کمدی «مصادره» ساخته مهران احمدی با بازی رضا عطاران، هومن سیدی، هادی کاظمی و… در اولین روز اکران خود ۹۲ میلیون تومان فروش کرد تا با فاصله زیاد عنوان پرفروش‌ترین فیلم اکران نوروز در روز اول را به خود اختصاص دهد.

«لاتاری» محمد حسین مهدویان هم که در جشنواره فیلم فجر با بی مهری داوران روبرو شد، در اولین روز اکران خود به فروش نسبتا قابل قبولی دست یافت و روز گذشته نزدیک به ۴۵ میلیون تومان فروش کرد تا دومین فیلم پرفروش اکران نوروز در روز اول نمایش آن‌ها لقب گیرد.

پس از «لاتاری»، «به وقت شام» ابراهیم حاتمی کیا با ۲۸ میلیون تومان فروش، عنوان سومین فیلم پرفروش اکران نوروز در اولین روز نمایش را به خود اختصاص داد. فروش این فیلم سینمایی کمتر از انتظار است.

«لونه زنبور» بروز نیک‌نژاد هم با فاصله کمی نسبت به «به وقت شام» چهارمین فیلم پرفروش روز اول فیلم‌های اکران نوروز است. این فیلم دیروز ۲۲ میلیون تومان فروش کرد.

«خرگیوش»، «فراری» و «فیلشاه» هم  در روز اول اکران خود به ترتیب ۹، ۳ و ۲ میلیون تومان فروش کردند تا شاید از آن‌ها بتوان به عنوان بازنده‌های روز اول اکران فیلم‌های نوروزی یاد کرد.

این ارقام در حالی اعلام شده که سال گذشته فقط دو فیلم «گشت ۲» و «ماجرای نیمروز» در نخستین روز اکران (چهارشنبه ۲۵ اسفند ۹۵) حدود ۲۰۰ میلیون تومان فروخته بودند.

منبع: آی‌سینما

مطالب جنجالی

Sorry. No data so far.

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید

Your email address will not be published.