Gotti با بازی جان تراولتا در تابستان امسال اکران می‌شود

16 March 2018 - 22:13

فیلم Gotti (گوتی) با بازی جان تراولتا (John Travolta) بالاخره یک تاریخ اکران گرفت. این فیلم در سال ۲۰۱۶ فیلم‌برداری شد و در واقع قرار بود در دسامبر گذشته اکران گردد. اما این اتفاق به دلیل این‌که تهیه کنندگان فیلم ناراضی بودند، نیوفتاد. Lionsgate بنا داشت تا به Gotti یک تاریخ انتشار دقیق بدهد. تهیه کنندگان تصمیم گرفتند تا حقوق فیلم را بخرند و تاریخی را ارائه دهند که یک پخش گسترده را در پی داشته باشد. برای آگاهی از جزئیات خبر در ادامه با سینما گیمفا همراه باشید.

از آن زمان تا کنون همه چیز در مورد انتشار «گوتی» آرام بود اما اکنون به نظر می‌رسد کسانی که پشت صحنه‌ی فیلم بوده‌اند، می‌توانند آن معامله‌ای که مد نظرشان بود را تامین کنند. تصور اینکه چرا تهیه کنندگان به فکر انتشار گسترده‌ی فیلم هستند سخت نیست، چرا که تراولتا شاید پولساز بودن این فیلم را تضمین نکند (به شکلی که در دهه‌های قبل می‌کرد)، اما هنوز هم او یک بازیگر مشهور است و هواداران زیادی دارد. علاوه بر این، تفلون دان (teflon don)، یکی از مشهورترین شخصیت‌های تاریخ در جرم و جنایت است.

خبرهای مربوط به انتشار فیلم Gotti اوایل امروز در اینستاگرام توسط کارگردان فیلم یعنی کوین کونولی (Kevin Connolly) منتشر شد. «گوتی» در پانزدهم ماه ژوئن اکران می‌شود. درست در وسط تابستان و فصل بلاک باسترها. «گوتی» در واقع سومین تلاش کونولی در محدوده‌ی این سبک از کارهایش است.

ذکر این نکته نیز قابل توجه است که بنظر می‌رسد تراولتا علاقه مند به کار با کاگردانان باشد. در حالی که انتظار این موضوع نمی‌رفت. بعلاوه تراولتا اخیرا به یک نقش منفی در Moose پیوسته است. کونولی نیز تجربه‌ی کارگردانی بیشتری از آنچه انتظار می‌رود دارد و شاید تراولتا احساس می‌کند که کونولی می‌داند دارد چه می‌کند.

چیزی که هنوز مشخص نشده است این است که چه کسی به عنوان توزیع کننده‌ی وسیع «گوتی» وارد عمل خواهد شد. پست کونولی در مورد این موضوع چیزی نگفته است و هیچ اطلاعات بیشتری در اختیار نیست. پست کونولی همچنین اشاره نکرده است که آیا تاریخ ۱۵ ژوئن، اکران گسترده‌ی این فیلم است یا نه اما با توجه به اینکه همه‌ی هدف از خرید امتیاز فیلم از Lionsgate این بود که فیلم به اکران گسترده برسد، این احتمال می‌رود که این تاریخ، انتشار گسترده‌ی «گوتی» را نیز در پی داشته باشد. پس از همه‌ی این ها باید بگوییم که بعد از این همه تلاش‌های انجام شده برای این فیلم، امیدواریم که «گوتی» واقعا ارزش آن را داشته باشد.

منبع: Screenrant

برچسب‌ها:

مطالب مرتبط



مطالب جنجالی

Sorry. No data so far.

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید

Your email address will not be published.