Avengers: Infinity War رکورد پیش فروش فیلم‌های ابرقهرمانی را شکست

17 March 2018 - 19:21

فقط در عرض چند ساعت، فیلم Avengers: Infinity War «انتقام‌جویان: جنگ ابدیت» توانست رکورد میزان پیش‌فروش بلیت‌ها را در بین دیگر فیلم‌های ابرقهرمانی بشکند. اکنون با مقایسه‌ی میزان پیش فروش این فیلم با فیلم‌های هم‌رده‌ی خودش، پیش‌بینی‌هایی که ما نسبت به میزان فروش این فیلم داشتیم، بسیار فراتر از قبل می‌رود. چندین سال بود که استودیو مارول (Marvel Studios) قصد داشت تا تمام ابرقهرمانان خودش را در یک فیلم حماسی، در کنار یکدیگر به نمایش بگذارد و اکنون این فیلم به مراحل نهایی تبلیغاتش رسیده است. تریلر جدید فیلم Avengers: Infinity War در روز گذشته منتشر شد و از لحظه‌ی انتشار این تریلر تاکنون، بحث‌های بسیار زیادی راجع به این تریلر درگرفته است. در ادامه با سینما گیمفا همراه باشید.

طرفداران این سری فیلم‌ها، نه تنها این تریلر منتشر شده را با دقت تماشا کردند تا بتوانند نکات مخفی و تبلیغاتی این ویدئو را پیدا کنند، بلکه اکنون آن‌ها بسیار عجله دارند تا بتوانند بلیت شب اول فیلم Avenger را برای خود تهیه کنند. به نظر می‌رسد که این فیلم هیجانات بسیار زیادی را برانگیخته است، زیرا فیلم Avengers: Infinity War فقط در عرض چند ساعت توانست رکورد پیش‌فروش بلیت‌ها را به نام خودش ثبت کند.

پایگاه خبری ددلاین (Deadline) گزارش کرده است که فیلم Avengers: Infinity War توانسته است تا فقط در عرض شش ساعت به پرفروش‌ترین فیلم ابرقهرمانی برای کمپانی فاندانگو (Fandango) تبدیل شود. این فیلم فقط به شش ساعت زمان احتیاج داشت تا بتواند از دیگر فیلم‌های مربوط به جهان سینماتیک مارول مانند فیلم محبوب Black Panther «پلنگ سیاه» که اخیرا منتشر شد سبقت بگیرد؛ و همچنین در همین زمان توانست از فیلم‌های مربوط به کمپانی برادران وانر (Warner Bros.) و به خصوص فیلم Batman V Superman: Dawn of Justice «بتمن برعلیه سوپرمن: طلوع عدالت» که تا کنون رکورد بیشترین پیش‌فروش را در دست داشته است نیز سبقت بگیرد. هیچ احتمالی وجود نداشت که بتواند میزان پیش‌فروشی که این فیلم اکنون کسب کرده است را پیش‌بینی کند؛ ولی انتظار داریم که روند فروش این فیلم، پس از انتشار آن بسیار بالاتر برود.

با توجه به اینکه این فیلم اکنون توانسته است تا از میزان پیش‌فروش تمام فیلم‌های ابرقهرمانی دیگر عبور کند و همچنین هنوز مدت زمان زیادی از مهلت ۲۴ ساعته‌ی پیش‌فروش این فیلم باقی‌مانده است، میزان پیش‌فروش فیلم Avengers: Infinity War می‌تواند احتمالا یکی از شاخص‌هایی باشد، که نشان دهد این فیلم قرار است تا چه اندازه بزرگ باشد. زمانی‌که میزان پیش‌فروش فیلم Black Panther با میزان پیش‌فروش فیلم Captain America: Civil War «کاپیتان آمریکا: جنگ داخلی» برابر شد، بسیاری از مردم تردید داشتند که این فیلم بتواند از میزان فروش آخر هفته‌ی فیلم Captain America عبور کند. اگر فقط شش ساعت زمان لازم است تا فیلم Avengers: Infinity War بتواند از فیلم Black Panther (که فروش اولیه بالای ۲۰۰ میلیون دلار در داخل کشور آمریکا کسب کرد و تاکنون ۱ میلیارد دلار فروش داشته است) و دیگر فیلم‌های جهان سینماتیک مارول عبور کند، پس می‌توانیم انتظار داشته باشیم که فیلم Infinity War قصد دارد تا اعداد و ارقام بسیار عجیبی را در زمینه‌ی فروش به‌دست آورد.

درحال حاضر، پیش‌بینی‌هایی که برای هفته‌ی اول فیلم Infinity War وجود دارد، در سطح ۲۱۵ میلیون دلار است؛ این میزان پیش‌بینی تاکنون در بین فیلم‌های جهان سینماتیک مارول سابقه نداشته است، ولی این سطح از علاقه که امروز شاهد آن بودیم، نشانه‌ای است برای اینکه پیش‌بینی‌ها باید بسیار بالاتر از رقم ۲۱۵ میلیون دلار برود. همچنین اکنون بسیاری از مردم به این موضوع فکر می‌کنند که آیا فیلم Avengers: Infinity War، می‌تواند فیلم Star Wars: The Force Awakens «جنگ ستارگان: نیرو برمی‌خیزد»، با فروش ۲۴۷٫۹ میلیون دلار را به چالش بکشد و به پرفروش‌ترین فیلم در زمان شروع نمایش در کشور آمریکا تبدیل شود یا خیر. این نبرد حتما نبرد بسیار سختی خواهد بود و فیلم Avengers: Infinity War باید رکوردهای بسیار زیاد دیگری را نیز بشکند تا بتواند به این سطح نزدیک شود. با توجه به تاریخ انتشار این فیلم، Infinity War واقعا ممکن است بتواند رکورد فروش اولیه فیلم Fate of the Furious «سرنوشت خشمگین» با میزان فروش اولیه جهانی ۵۱۴٫۹ میلیون دلار را بشکند.

اگر فیلم Avengers: Infinity War بتواند به سطح رکوردهای بالاتری برسد و یا حتی بتواند آن رکوردها را به نام خودش ثبت کند، این ممکن است فقط شروعی برای این سطح فروش تاریخی باشد. این فیلم یکی از بزرگترین اتفاقاتی است که تاکنون در دنیای فیلم‌ها رخ داده است؛ پس میزان بالای علاقه به این فیلم، همیشه قابل پیش‌بینی بوده است. ولی باتوجه به نتایج اولیه فروش به دست آمده از این فیلم، می‌توانیم متوجه آن شویم که Infinity War فیلمی است که قرار است تا رکوردهای بسیار زیادی را به نام خودش ثبت کند.

منبع: Screenrant

برچسب‌ها:

مطالب جنجالی

Sorry. No data so far.

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید

Your email address will not be published.