فیلم Red Notice قرار است تا در سال ۲۰۲۰ منتشر شود

18 March 2018 - 13:00

کمپانی یونیورسال پیکچرز (Universal Pictures) اعلام کرد که فیلم Red Notice «توجه سرخ» قرار است تا در تابستان سال ۲۰۲۰ منتشر شود. دواین جانسون (Dwayne Johnson) قرار است تا در این فیلم هیجانی ایفای نقش کند؛ همچنین انتظار می‌رود که این فیلم مورد توجه و استقبال مخاطبین قرار گیرد. در ادامه با سینما گیمفا همراه باشید.

کارگردان این پروژه راوسون مارشال تربر (Rawson Marshall Thurber) است؛ او قبلا نیز با دواین جانسون چندین همکاری داشته است. در کارنامه‌ی آن‌ها دو اثر مشترک قرار دارد، فیلم Central Intelligence «هوش مرکزی» که در سال ۲۰۱۶ ساخته شد و همچنین فیلم Skyscraper «آسمان‌خراش» که یک فیلم با سبک چینی است و قرار است تا در تاریخ ۱۳ جولای ۲۰۱۸ به نمایش گذاشته شود. کمپانی یونیورسال در طی مراسم سوپر باول (Super Bowl) امسال، تریلر مربوط به فیلم Skyscraper را منتشر کرد و این دومین فیلم در ژانر اکشن در سال ۲۰۱۸ است که جانسون بازیگر نقش اول آن است؛ فیلم Rampage «رمپیج» که مربوط به شرکت برادران وارنر است، اولین فیلم اکشن امسال با بازی جانسون بود. همچنین تربر تاکنون فیلم‌های ژانر کمدی را نیز کارگردانی کرده است، مانند فیلم We’re the Millers «ما میلرها هستیم» و فیلم Dodgeball: A True Underdog Story.

همانطور که کمپانی یونیورسال پیکچرز اعلام کرده است، فیلم Red Notice قرار است از تاریخ ۱۲ جوئن سال ۲۰۲۰ در سینماها به نمایش گذاشته شود. براساس گزارشات، به نظر می‌رسد که بودجه‌ی فیلم Red Notice قرار است تا مبلغی بین ۱۲۵ تا ۱۵۰ میلیون دلار باشد و جانسون در این فیلم بیشترین دستمزد را دریافت می‌کند و دستمزد او مبلغی حدود ۲۰ میلیون دلار است. دواین جانسون در این فیلم نقش یک مامور پلیس بین‌الملل را دارد که قرار است تا به دنبال یک دزد آثار هنری باشد؛ این مجرم توسط نیروهای امنیتی تمام کشورها، تحت تعقیب است.

براساس موفقیت‌های قبلی که جانسون در همکاری با تربر کسب کرده است، به نظر می‌رسد که فیلم Red Notice در سال ۲۰۲۰ فروش بسیار بالایی را کسب کند و موجب شود تا موقعیت جانسون بسیار بالاتر از موقعیت فعلی او برود. فیلم Central Intelligence توانست فروشی بیشتر از چهار برابر بودجه‌ی ۵۰ میلیون دلاری خودش را به‌دست آورد، و فیلم موفق Jumanji: Welcome to the Jungle «جومانجی: به جنگل خوش‌آمدید» نیز به فروش بالایی دست یافت و به دومین فیلم پرفروش شرکت سونی تبدیل شد و دوباره نشان داد که جانسون در میزان فروش فیلم‌ها تاثیر بسیار زیادی دارد.

انتظار ما از فیلم Red Notice، بستگی به میزان موفقیتی دارد که فیلم Skyscraper موفق به کسب آن می‌شود، و همچنین به این موضوع بستگی دارد که آیا طرفداران سینما همچنان از فیلم‌های سبک گروگان‌گیری، اکشن و هیجانی حمایت می‌کنند و همچنین علاقه مخاطبان به این بازیگر حفظ خواهد شد یا خیر. اگر حتی فیلم Skyscraper نتواند به فروش چهار برابری بودجه‌ی خودش دست پیدا کند و حتی با وجود اینکه دیگر بازیگران این فیلم مانند پابلو شرایبر (Pablo Schreiber) و نو کمبل (Neve Campbell) بازیگران سطح بالای سینما نیستند، بازهم احتمالا حضور و شهرت جانسون باعث می‌شود که افراد زیادی برای دیدن فیلم Red Notice در سینماها پول بپردازند. همچنین به‌نظر می‌رسد که جانسون اکنون می‌تواند به سطح بالاتری از شهرت و موفقیت برسد؛ او مورد علاقه‌ی مخاطبان تمام سنین است و این نشان دهنده‌ی میزان استعداد این بازیگر است.

سؤال بعدی این است که پس از فیلم Red Notice در سال ۲۰۲۰ چه فیلم‌های دیگری منتشر خواهد شد؟ این فیلم می‌تواند توانایی این را داشته باشد که یک دنباله نیز برای آن ساخته شود و حتی این فیلم می‌تواند سکوی پرتابی باشد تا در آینده تبدیل به یک فرانچایز کامل بشود. این احتمال نیز وجود دارد که هرچه فیلم‌های با بازی جانسون بیشتر بشود، او حس کند که کار دیگری برای انجام دادن ندارد و خودش را بازنشسته کند و یا ممکن است که او تصمیم بگیرد تا جنبه‌های دیگر صنعت سرگرمی را امتحان کند؛ همچنین از طرفی ممکن است که جانسون چیزهایی را در پشت دوربین از تربر یادبگیرد و در آینده شغل کارگردانی را امتحان کند.

منبع: Screenrant

برچسب‌ها:

مطالب جنجالی

Sorry. No data so far.

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید

Your email address will not be published.