چرا صحنه خنده جروم در تریلر فصل سوم سریال Gotham نشان داده شد؟

28 August 2016 - 09:00

سریال تلویزیونی Gotham (گاتهام) قطعا با همه مشکلاتی که دارد و انتقادهایی که به آن می‌شود، یک پیش قصه خوب و مفصل برای بتمن و آغاز این شخصیت بزرگ است. فصل سوم این سریال در دست ساخت است و طرفداران آن به شدت منتظر هستند اما سوالی که در تریلر فصل سوم سریال گاتهام مطرح شد، انگشت‌های بسیاری را به سمت آن معطوف کرد. حال، تهیه کنندگان این سریال، موضوع را روشن کرده‌اند. برای دریافت اطلاعات بیشتر با سینما گیمفا همراه باشید.

وارد شدن شخصیت جروم (Jerome) در اوایل فصل دوم سریال، با بازی درخشان کامرون موناهان (Cameron Monaghan) قطعا یکی از نقاط قوت آن بود. طبق سخنان و اطلاعات سازندگان، ممکن است تا فصل چهارم دوباره این شخصیت را ملاقات نکنیم اما با این حساب، دلیل نمایش دادن صحنه خنده جروم در تریلر فصل سوم سریال گاتهام چه بوده است؟

تهیه کنندگان سریال تلویزیونی گاتهام به تازگی در مورد امکان ساخت فصل چهارم این سریال و فرقه جروم سخنانی را ارایه کرده‌اند اما واقعا چرا در تیزر فصل سوم به این شخصیت اشاره می‌شود؟ کن وودراف (Ken Woodruff)، تهیه کننده اجرایی سریال توضیح می‌دهد:

آن خنده به خاطر این بود که واقعا شخصیت جوکر را زنده نگه داریم، به این دلیل بود که جروم و تهدید جوکر زنده نگه داشته شوند. ما می‌خواستیم تا طرفداران احساس نکنند که کار ما به طور کامل با افسانه جوکر به اتمام رسیده است زیرا ۱۰۰ درصد این‌گونه نیست. اما این چیزی نیست که ما هم‌اکنون، در این فصل در نظر داشته باشیم.

در هر حال، فصل سوم سریال تلویزیونی گاتهام معرف شخصیت‌های Mad Hatter (با بازی Benedict Samuel)، برادران دوقلو، دادگاه جغدها، Poison Ivy بزرگسال (با بازی Maggie Geha)، خبرنگار Valerie Vale (با بازی Jamie Chung)، شخصیت Fish Mooney، بقیه هیولاها و احتمالا Solomon Grundy خواهد بود.

منبع: screencrush

Save

مطالب مرتبط



مطالب جنجالی

Sorry. No data so far.

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید

Your email address will not be published.