فیلم Leprechaun Returns در سال ۲۰۱۹ پخش خواهد شد

21 March 2018 - 14:00

در روز سنت پاتریک، شبکه‌ی سای‌فای (Syfy) تریلری از فیلم ترسناک Leprechaun Returns «بازگشت لپرکان» منتشر کرد که قسمت جدیدی از فرانچایز محبوب Leprechaun «لپرکان» است. در این ویدئو ۴۱ ثانیه‌ای می‌بینیم که شخصیت شرور این سری فیلم‌ها بازگشته است تا مردمی که از این خطر بزرگ، بی‌خبر هستند را به روش بی‌رحمانه‌ی مخصوص خودش به قتل برساند تا گنج گمشده‌ی خودش را پیدا کند. در ادامه با سینما گیمفا همراه باشید.

فیلم Leprechaun Returns توسط استیون کستانسکی (Steven Kostanski) کارگردانی می‌شود و قرار است تا در ماه مارس ۲۰۱۹ از شبکه‌ی سای‌فای پخش شود؛ فیلم‌نامه‌ی این فیلم را نیز نویسنده‌ی فیلم‌نامه‌ی سریال Ash vs Evil Dead «اش در برابر شیطان مرده»، یعنی سوزانه کیلی (Suzanne Keilly) نوشته است. تیلور اسپریتلر (Taylor Spreitler) بازیگر اصلی این فیلم است و پپی سونوگا (Pepi Sonuga) و سای بنت (Sai Bennett) نیز دیگر بازیگران این فیلم هستند؛ همچنین لیندن پوروکو (Linden Porco) نیز قرار است تا نقش شخصیت لپرکان را در فیلم Leprechaun Returns ایفا کند و جایگزین وارویک دیویس (Warwick Davis) شود که نقش این شخصیت را در فیلم اصلی این فرانچایز، ایفا می‌کرد. همچنین مارک هولتون (Mark Holton) نیز که بازیگر فیلم‌های قبلی این فرانچایز بود، قرار است تا در این فیلم دوباره حاضر شود و نقش شخصیت اوزی (Ozzie) را ایفا کند که در قسمت‌ اول این سری فیلم‌ها نیز حضور داشته است.

با استناد به اطلاعاتی که Syfy Wire منتشر کرده است، داستان این فیلم ۲۵ سال بعد از اتفاقات مهیب فیلم ۱۹۹۳ اتفاق می‌افتد؛ زمانی‌که این جن شیطانی سبز رنگ، وقتی‌که درحال جستجو برای یافتن گنج گمشده‌ی خودش بود، مردم بی‌گناه بسیاری را به قتل رساند و جسدهای فجیع زیادی را پشت سر خودش باقی‌گذاشت. در فیلم Leprechaun Returns نیز داستان درباره همین گابلین سبز است که تهدیدی برای گروهی از دختران بیچاره محسوب می‌شود؛ این دختران درحالی‌که مشغول ساختن یک ساختمان برای انجمن خودشان هستند، به‌خاطر سر و صدای زیاد این ساخت و ساز، باعث می‌شوند تا این هیولای کوچک از خواب بیدار شود و آن‌ها را تهدید کند.

فیلم Leprechaun Return که هشتمین فیلم از سری فیلم‌ها‌ی لپرکان است، قرار است تا از داستان عنوان Leprechaun: Origins «لپرکان: ریشه‌ها» صرف نظر کند. فیلم Leprechaun: Origins نیز در سال ۲۰۱۴ ساخته شد و تلاش داشت تا بتواند نسخه‌ی اصلی این فیلم را بازسازی کند؛ این فیلم با بازی دیلان پوستی (Dylan Posti) بود که او را بیشتر با نام هورنس ووگل (Hornswoggle) می‌شناسیم. از طرفی دیگر، باید در نظر داشته باشیم که نویسنده‌ی فیلم‌نامه‌ی این فیلم، یعنی کیلی که قبلا فیلم‌نامه‌ی سریال Ash vs. Evil Dead را نوشته است، در آن سریال نشان داد که توانایی بالایی در ترکیب دو ژانر کمدی و ترسناک دارد و ما می‌توانیم انتظار داشته باشیم که در این فیلم نیز ترکیب بسیار خوبی از اتفاقات طنز و ترسناک داشته باشیم.

باید صبر کنیم و ببینیم که فیلم Leprechaun Return قرار است تا داستان فیلم Leprechaun in the Hood «لپرکان در محله» سال ۲۰۰۰ را ادامه دهد یا داستان فیلم Leprechaun: Back 2 tha Hood «لپرکان: بازگشت به محله» سال ۲۰۰۳ را. در هر دو این فیلم‌ها، این قاتل شیطانی مخوف، گروهی از هنرمندان سبک هیپ هاپ را به قتل رساند تا شاید بتواند گنج گمشده‌اش را پیدا کند. مهم نیست که این فیلم چگونه باشد، حداقل ما مطمئن هستیم که این فیلم قرار است تا از نسخه‌ی ۱۹۹۷ این سری فیلم‌ها با نام Leprechaun 4: In Space «لپرکان ۴: در فضا» که یک فاجعه کمدی و ترسناک بود، بهتر باشد.

فیلم Leprechaun Returns قرار است تا در ماه مارس سال ۲۰۱۹ از شبکه‌ی Syfy پخش شود.

برچسب‌ها:

مطالب مرتبط



مطالب جنجالی

Sorry. No data so far.

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید

Your email address will not be published.