تعدادی از بازیگران فیلم بیوگرافی Al Capone مشخص شدند

20 March 2018 - 18:56

لیندا کاردلینی (Linda Cardellini)، مت دیلون (Matt Dillon)، کایلی مک‌لاچلان (Kyle MacLachlan) و کاترین ناردوچی (Kathrine Narducci) به فیلم جدید تام هاردی (Tom Hardy) که بیوگرافی Al Capone است و Fonzo نام دارد، پیوستند. نویسندگی و کارگردانی این فیلم توسط جاش ترانک (Josh Trank) صورت خواهد گرفت. در ادامه با سینماگیمفا همراه باشید.

Bron Studios به همراه کمپانی Creative Wealth Media پشتیبانی مالی این فیلم را برعهده گرفتند. دوم آوریل نیز عکس برداری‌های اولیه‌ی فیلم آغاز خواهد شد.

آرون ال. گیلبرت (Aaron L. Gilbert) راسل آکرمن (Russell Ackerman)، جان شولفندر (John Schoenfelder) و لاورنس بندر (Lawrence Bender) تهیه‌کنندگان این فیلم خواهند بود و در کنار آن‌ها جیسون کلوث (Jason Cloth) مدیریت اجرایی فیلم را برعهده خواهد داشت.

Capone جنایتکاری ظالم در شهر شیکاگو در دهه ۱۹۲۰ بوده است، او به خاطر فرار از پرداخت مالیات در سال ۱۹۳۱ دستگیر شد و تقریبا بعد از یک دهه از زندگیش که در زندان گذراند دچار مشکلات روانی شد و سپس در سن ۴۷ سالگی درگذشت.

کاردلینی در نقش همسر Capone بازی خواهد کرد و دیلون نیز در نقش دوست نزدیک او که Johnny نام داشت ایفای نقش می‌کند و همچنین مک‌لاچلان در نقش دکتر Karlock ظاهر خواهد شد و در نهایت ناردوچی در نقش Rosie ( یکی از خواهران Capone) بازی می‌کند.

کاردلینی این اواخر در سریال Bloodline نقش‌ آفرینی کرده است. فیلم بعدی که دیلون در آن ظاهر خواهد شد The House That Jack Built نام دارد و آخرین فیلمی که مک‌لاچلان در آن ایفای نقش کرد نیز Twin Peaks بود.

منبع: Variety

برچسب‌ها: ،

مطالب جنجالی

Sorry. No data so far.

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید

Your email address will not be published.