کارن گیلان نظری در مورد اینکه نبولا چقدر می‌تواند برای دنیای سینماتیک مارول مهم باشد ندارد

22 March 2018 - 23:11

کارن گیلان (Karen Gillan) خاطر نشان کرد که نقش نبولا (Nebula)‌ در فیلم Avengers: Infinity War «انتقام جویان: نبرد ابدیت» نشان می‌دهد او هیچ نظری در مورد اینکه دختر تانوس (Thanos) چقدر می‌تواند مهم باشد ندارد. گیلان نقش نبولا را در هر دو فیلم Guardians of the Galaxy «نگهبانان کهکشان» بازی کرد و قرار است تا در «نبرد ابدیت» و همچنین فیلم سال آینده‌ی Avengers 4 «انتقام جویان ۴» نیز دیده شود. گرچه او در تبلیغات فیلم تاثیر بسزایی نداشته است اما تنها در یک عکس در Super Bowl حضور داشت. البته این موضوع نباید باعث شود فکر کنیم او نقش کوچکی دارد. برای آگاهی از جزئیات خبر در ادامه با سینما گیمفا همراه باشید.

در کامیک‌های Infinity Gauntlet که «نبرد ابدیت» نیز جزئی از آن است، نبولا نقش مهمی را ایفا می‌کند. او توسط تایتان دیوانه تانوس گروگان گرفته شده است اما در نهایت برای پیدا کردن تمام قدرت دستکش تانوس، آزاد می‌شود و ۶ سنگ از سنگ‌های ابدیت برای نبولا است. آخرین تریلر از فیلم بسیار مورد انتظار «انتقام جویان: نبرد ابدیت» (که شما می‌توانید آن‌را از بخش تریلرها مشاهده کنید) نشان می‌دهد که ممکن است بخشی از این نقش مهم او به خواهرش گامورا (Gamora) برسد. اما این به آن معنا نیست که نبولا نقشی نخواهد داشت.

در یک مصاحبه با گیلان برای فیلم Jumanji: Welcome to the Jungle «جومانجی: به جنگل خوش آمدید»، بحث به یک فرانچایز بزرگ رسید. هنگامی که از او پرسیده شد هنگامی که در فیلم «نگهبانان کهکشان» بازی کرد، در مورد آینده‌ی نقشش در مارول چه فکر می‌کرد، گفت:

من واقعا نمی‌دانستم که این شخصیت به کجا خواهد رفت. فیلم برداری نقش من هشت روز طول کشید و پس از آن من در اولین فیلم نگهبانان داشتم می‌مردم. سه فیلم دیگر در راه بود. این برای من جالب بود زیرا  کامیک Infinity Gauntlet را خواندم و متوجه شدم که انتقام جویان اساسا از کجا آمده‌اند و هنگامی که شخصیت خودم را در آن جستجو کردم فهمیدم که نقش بسزایی در دنیای کامیک‌های مارول دارد و متوجه شدم که آن‌ها در حال ساخت یک آینده‌ی جالب بر این اساس هستند و این برای من واقعا هیجان انگیز بود.

هنگامی که «نگهبانان کهکشان» منتشر شد، هواداران بیشتر منتظر دیدن تانوس بودند. کسی که چندین سال قبل در «انتقام جویان» معرفی شد و نیمی از سنگ‌های بینهایت رونمایی شده بودند. با این حال هنوز در ذهن بازیگران جا نیفتاده بود که نقش گیلان چقدر می‌تواند مهم باشد. او می‌تواند یکی از فاکتورهای اساسی در پی بردن به داستان «انتقام جویان ۴» نیز باشد. البته هنوز مشخص نیست منظور او از سه فیلم چه بوده است. چرا که او در دو فیلم بازی کرده است و دو فیلم دیگر نیز در راه است اما خب شاید منظورش فیلم «نگهبانام کهکشان ۳» در سال ۲۰۲۰ است.

چیزی که در اینجا بیش از همه مورد توجه است، این است که او گفت «نبرد ابدیت» واقعا جالب است. چیز زیادی در مورد نقش نبولا مشخص نشده است و شاید این به خاطر ماهیت اسپویلری بودن آن است.

منبع: Screenrant

برچسب‌ها:

مطالب جنجالی

Sorry. No data so far.

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید

Your email address will not be published.