الیزابت ماس به جمع بازیگران فیلم The Kitchen می‌پیوندد

21 March 2018 - 23:57

الیزابت ماس (Elisabeth Moss)، ستاره‌ی سریال The Handmaid’s Tale «کنیزنامه»، به جمع بازیگران فیلم The Kitchen «آشپزخانه»، اقتباسی از کتابی مصور از شرکت ورتیگو (Vertigo) ملحق می‌شود که درباره‌ی همسران گروه جنایت‌کاران است که زمام امور کسب‌وکار جنایت‌کارانه را به دست می‌گیرند. تیفانی هدیش (Tiffany Haddish) اولین کسی بود که برای حضور در این فیلم قرارداد امضا کرد. در ادامه ملیسا مک‌کارتی (Melissa McCarthy) نیز به پروژه اضافه شد. آندره‌آ برلوف (Andrea Berloff) در اولین تجربه‌‌اش، نویسندگی و کارگردانی این فیلم را بر عهده دارد. با سینماگیمفا در ادامه‌ی مطلب همراه باشید.

«آشپزخانه» توسط شرکت ورتیگو منتشر شده که شاخه‌ای از کمپانی دی‌سی و مختص بزرگسالان است. داستان «آشپزخانه» در دهه‌ی ۱۹۷۰ و در دنیای جنایت‌کاران ایرلندی محله‌ی هلز کیچن (Hell’s Kitchen به معنی آشپزخانه‌ی جهنم) نیویورک می‌گذرد. پس از آن که رهبران گروه زندانی می‌شوند، همسران آن‌ها باید زمام امور را به دست بگیرند و کارهای کثیفی را برای مافیای ایتالیایی انجام دهند. البته زمانی که این زنان طعم قدرت واقعی را می‌چشند نمی‌خواهند آن را از دست بدهند.

مطابق با گزارش هالیوود ریپورتر (The Hollywood Reporter) ماس برای پیوستن به هدیش و مک‌کارتی قرارداد امضا کرده تا نقش یکی از سه کاراکتر زن اصلی را ایفا کند. ماس نقش همسر یک مرد بدرفتار را ایفا می‌کند که زمانی که علاقه‌اش را به خشونت کشف می‌کند بر ذات کمرو و مطیع خود غلبه می‌کند. کمپانی نیو لاین سینما (New Line Cinema) پیش از رسیدن به ماس، بازیگران زیادی را برای این نقش بررسی کرد.

ماس که ابتدا با ایفای نقش پگی اولسن (Peggy Olson)، زن جاه‌طلب در سریال Mad Men «مردان دیوانه» به شهرت رسید اکنون به یکی از تحسین‌شده‌ترین بازیگران تلویزیون تبدیل شده است. ماس سال گذشته برای ایفای نقش جون/آفرد (June/Offred) در سریال ویران‌شهریِ شبکه‌ی hulu، «کنیزنامه»، برنده‌ی جایزه‌ی امی و گلدن گلوب شد. ماس امسال برای فصل دوم این سریال که براساس رمان کلاسیک مارگارت اتوود (Margaret Atwood) است، بازمی‌گردد. ماس پیش از این نیز برای ایفای نقش در مینی‌سریال Top of the Lake برنده‌ی جایزه‌ی گلدن گلوب شده بود. ماس امسال در کنار کیسی افلک (Casey Affleck) و رابرت ردفورد (Robert Redford) در فیلم جنایی The Old Man and the Gun «پیرمرد و اسلحه» بازی خواهد کرد. او همچنین در اقتباس کمپانی سونی از «مرغ دریایی» نوشته‌ی چخوف نیز در کنار سیرشا رونان (Saoirse Ronan) و آنت بنینگ (Annette Bening) ایفای نقش خواهد کرد.

در حالی که ماس به وزنه‌ای در تلویزیون تبدیل شده است، هنوز نقشی به‌یادماندنی را در یک فیلم سینمایی بزرگ ایفا نکرده است. به نظر می‌رسد که فیلم «آشپزخانه» تمام عناصر لازم برای درخشش ماس بر روی پرده‌ی نقره‌ای سینما را داراست. داستان فیلم دیوانه‌وار و سرگرم‌کننده به نظر می‌رسد و ماس در آن با بازیگران خوبی همچون مک‌کارتی و هدیش همبازی خواهد شد. با توجه به اقتباس‌های قبلی از آثار شرکت ورتیگو، لحن این فیلم نیز می‌تواند خشونت‌آمیز و تکان‌دهنده باشد. از دیگر آثار ساخته‌شده از کتاب‌های مصور شرکت ورتیگو می‌توان به موارد زیر اشاره کرد: سریال‌هایی نظیر Constanstine «کنستانتین»، Lucifer «لوسیفر»، Preacher و iZombie و فیلم‌هایی نظیر A History of Violence «تاریخچه‌ی خشونت»، V for Vendetta «کین مثل کین‌خواهی»، The Fountain «چشمه» و The Losers «بازنده‌ها».

منبع:ScreenRant

برچسب‌ها: ،

مطالب جنجالی

Sorry. No data so far.

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید

Your email address will not be published.