کیرا سجویک و جفری دونوان به بازیگران فیلم Villains پیوستند

22 March 2018 - 14:58

بازیگر سریال The Closer «نزدیک‌تر» یعنی کیرا سجویک (Kyra Sedgwick)، و همچنین بازیگر سریال Burn Notice «مهره سوخته» یعنی جفری داناوان (Jeffrey Donovan)، به بازیگران فیلم کمدی، تاریک و هیجانی Villains «بدذات‌ها» ملحق شدند؛ این فیلم قرار است تا توسط کمپانی‌های The Realm و Star Thrower Entertainment ساخته شود. فیلم‌نامه‌ی این فیلم توسط دن برک (Dan Berk) و رابرت السن (Robert Olsen) نوشته شده است و کارگردانی این فیلم را نیز همین دو نفر برعهده دارند. عکاسی اولیه این فیلم از دیروز در نیویورک آغاز شده است. در ادامه با سینما گیمفا همراه باشید.

داستان فیلم Villains درباره دو جنایتکار مبتدی است که وارد یک خانه می‌شوند و دختری را در زیرزمین آن خانه پیدا می‌کنند که در آنجا زندانی شده است؛ صاحبان آن خانه این دختر را زندانی کرده‌اند تا کسی از وجود او آگاه نشود. تره‌ور وایت (Trevor White) و تیم وایت (Tim White) قرار است تا این فیلم را برای کمپانی Star Thrower تولید کنند و سرپرست تولید‌کنندگان این کمپانی نیز، الن ماندلباوم (Allan Mandelbaum) است؛ همچنین گریک دیون (Garrick Dion) نیز از طرف شرکت The Realm این فیلم را تولید می‌کند. آرون ال. گیلبرت (Aaron L. Gilbert) و جیسون کلاف (Jason Cloth) نیز قرار است تا تهیه‌کنندگان اجرایی این پروژه باشند و ریک ریکرتسن (Rick Rickertsen) و مری سولومن (Mary Solomon) نیز دستیاران تهیه‌کنندگان این فیلم هستند.

کیرا سجویک بیشتر به‌خاطر ایفای نقش در سریال The Closer در بین مردم شناخته شده است و همچنین اخیرا نیز برای اولین بار یک فیلم را کارگردانی کرد؛ او فیلم Story of a Girl «داستان یک دختر» را کارگردانی کرد که زندگی‌نامه‌ی یک شخصیت داستانی بود. او همچنین در فیلم‌های دیگری مانند فیلم‌های The Edge of Seventeen «آستانه هفده سالگی»، Ten Days in the Valley «ده روز در دره» و فیلم The Woodsman نیز حضور داشته است و ایفای نقش کرده است. جفری دونوان به‌خاطر بازی در سریال تلوزیونی Burn Notice شناخته شده است. او در آینده قرار است تا در فیلم‌های دیگری ایفای نقش کند؛ از جمله فیلم Sicario: Day of the Soldado «سیکاریو: روز سرباز» و همچنین فیلم Extremely Wicked, Shockingly Evil and Vile.

منبع: Comingsoon

برچسب‌ها:

مطالب مرتبط



مطالب جنجالی

Sorry. No data so far.

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید

Your email address will not be published.