کارگردان فیلم Pacific Rim: Uprising خواهان ساخت فیلمی از دنیای سینمایی دی‌سی است

22 March 2018 - 20:04

استیون دِنایت (Steven DeKnight) کارگردان فیلم Pacific Rim: Uprising «حاشیه‌ی اقیانوس آرام: طغیان» در شبکه‌ی مجازی ابراز کرده که علاقه‌مند به کارگردانی فیلمی از مجموعه‌فیلم‌های دنیای سینمایی دی‌سی است. دنباله‌ی فیلم Pacific Rim «حاشیه‌ی اقیانوس آرام» محصول سال ۲۰۱۳ به زودی اکران می‌شود و از آن‌جایی که گیرمو دل تورو (Guillermo de Toro) قسمت اول آن را کارگردانی کرده است، دنایت کار سختی را برای برآورده کردن توقعات پیش رو دارد. تاکنون نقدهای اولیه به فیلم ضدونقیض بوده است اما نقش‌آفرینی جان بویگا (John Boyega) و صحنه‌های اکشن آن مورد ستایش قرار گرفته‌اند. با سینماگیمفا در ادامه‌ی مطلب همراه باشید.

دنایت نام بسیار آشنایی برای طرفداران تلویزیون و سینما است. دنایت به عنوان همکار ثابت جاس ویدون (Joss Whedon) در ساخت آثاری از قبیل Buffy the Vampire Slayer «بافی قاتل خون‌آشام‌ها»، Angel «آنجل» و Dollhouse همکاری داشته و تهیه‌کنندگی اجرایی سریال Daredevil را نیز برعهده داشته است. «حاشیه‌ی اقیانوس آرام: طغیان» اولین ساخته‌ی سینمایی دنایت محسوب می‌شود اما از همین حالا نام او به عنوان یکی از گزینه‌های بالقوه برای ساخت فیلم Man of Steel 2 مطرح شده است. او در واکنش به این پیشنهادات گفته که ترجیح می‌دهد کارگردان قسمت اول این فیلم یعنی زک اسنایدر (Zack Snyder)، قسمت دوم را نیز بسازد.

اگرچه این اظهار نظر به این معنا نیست که دنایت به طور کلی ماجراجویی در دنیای سینمایی دی‌سی را رد می‌کند. اخیرا طرفداری در توییتر از این فیلمساز پرسید که آیا حاضر است فیلمی از دنیای سینمایی دی‌سی را کارگردانی کند که دنایت پاسخ داد: قطعا بله. اگرچه دنایت به طور مشخص نگفت که مایل است کدام فیلم را بسازد اما در جواب سوالی از سوی طرفدار دیگری علاقه‌اش را به لوبو (Lobo) ابراز کرد.

به گونه‌ی جالبی این اخبار زمانی منتشر شده که گزارشات حاکی از آن است که تیم خلاق دنیای سینمایی دی‌سی برای فیلم‌های آتی رویکرد متنوعی را پیش خواهند گرفت و این‌گونه نخواهد بود که تمام فیلم‌های مجموعه لحن و حس و حال یکسانی داشته باشند. با این اوصاف احتمال این‌که کمپانی برادران وارنر دنایت را با وجود تجربه‌ی اندک‌اش در ساخت فیلم‌های سینمایی استخدام کند، بسیار زیاد است.

در ارتباط با این‌که دنایت بیش‌تر برای کارگردانی کدام فیلم مناسب‌تر خواهد بود تعدادی گزینه‌ی بالقوه وجود دارد. ساخت فیلمی بر اساس لوبو از سال ۲۰۰۹ در دستور کار قرار گرفته اما در حال حاضر جدی‌تر شده است. مطابق با گزارشات مایکل بی (Michael bay) طلایه‌دار نامزدها برای کارگردانی این فیلم بوده است، و اگر کمپانی برادران وارنر به دنبال مردی است که در ساخت نبردهای بلندپروازانه‌ی ربات‌ها در مقیاس بزرگ تبحر داشته باشد بنابراین کار دنایت در فیلم «حاشیه‌ی اقیانوس آرام: طغیان» و آشنایی آشکارش با کاراکترها او را تبدیل به گزینه‌ی آلترناتیوِ قدَری می‌کند. گزینه‌ی دیگر می‌تواند فیلم Justice League Dark «لیگ عدالت تاریک» باشد که پس از آن‌که داگ لیمن (Doug Liman) آن را رها کرد به یک کارگردان احتیاج دارد. وطایف اولیه‌ی نوشتن فیلمنامه‌ی این فیلم توسط گیرمو دل تورو انجام گرفت و دنایت آشکارا از همین حالا با ادامه دادن کار دل تورو بسیار آشناست.

منبع:ScreenRant

برچسب‌ها: ،

مطالب جنجالی

Sorry. No data so far.

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید

Your email address will not be published.