انیمیشن تن‌تن تا سه سال آینده عرضه نخواهد شد

24 March 2018 - 22:52

به گفته‌ی استیون اسپیلبرگ (Steven Spielberg) نباید طرفدارارن مجموعه‌ی تن‌تن حداقل تا سه سال آینده منتظر قسمت دوم این فرانچایز باشند اگرچه این بدین معنا نیست که ساخت این مجموعه لغو شده است. مجموعه‌ کتاب‌های مصور تن‌تن از آن دست مجموعه‌هایی است که نسل‌های مختلفی با آن خاطره دارند و توسط هرژه نوشته شده است. مجموعه‌ کتاب‌‌های تن‌تن ماجرای شخصیتی دوست داشتنی به نام تن‌تن را روایت می‌کند که خبر نگار جوانی است، از این فرانچایز دوست داشتنی بار‌ها و بار‌ها و به سبک‌های مختلف مجموعه‌های تلویزیونی و سینمایی ساخته شده است. در ادامه با سینماگیمفا همراه باشید.

آخرین انیمیشنی که از تن‌تن ساخته شد به سال ۲۰۱۱ برمی‌گردد که توسط اسپیلبرگ کارگردانی شده بود، ساخت این فیلم سال‌ها طول کشید ولی در آخر توانست هم نظر منتقدان و هم طرفداران این مجموعه را جلب کند و به فیلمی موفق تبدیل شود. کمی بعد از عرضه‌ی فیلم پیتر جکسون (Peter Jackson) اعلام کرد که او پس از ساخت سه‌گانه‌ی The Hobbit تصمیم به ساخت قسمت دوم این مجموعه دارد.

درمصاحبه‌ی مجله‌ای فرانسوی درباره‌ی فیلم جدید اسپیلبرگ (Ready Player One)، او توضیحی مختصر درباره‌ی تن‌تن داد و گفت جکسون برنامه دارد تا قسمت دوم این مجموعه را بسازد، اگر همه چیز مطابق برنامه پیش برود او به زودی شروع به نوشتن فیلم‌نامه خواهد کرد. این نکته نیز ذکر شود که ساخت انیمیشن این فیلم دو سال به خودی خود طول خواهد کشید بنابراین به‌نظر من این فیلم حداقل تا سه سال دیگه اکران نخواهد شد. ولی تاگفته نماند پیتر در ساخت انیمیشن مصمم است.

متاسفانه تا زمانی که توسعه‌ی انیمیشن آغاز نشود و یا مراحل پیش ساخت آن صورت نگیرد، اسپیلبرگ و یا جکسون نمی‌توانند اطلاعات زیادی را در دسترس ما قرار دهند اما حداقل چیزی که هست این است که طرفداران تن‌تن می‌توانند مطمئن باشند که قسمت دوم تن‌تن ساخته خواهد شد.

تنها چیزی که ما درباره‌ی قسمت دوم فیلم تن‌تن می‌دانیم این است که نیاز به فیلم‌نامه‌ای جدید دارد، و بنظر می‌رسد که جکسون خودش فیلم‌نامه را خواهد نوشت. اما هنوز این مسئله گنگ است که جکسون از کدام کتاب داستان می‌خواهد این قسمت را اقتباس کند. در طول سال‌ها گزارش‌ها حاکی از این بود که عنوان فیلم دوم این مجموعه یا Tintin and the Temple of the Sun خواهد بود و یا The Adventures of Tintin: Prisoners of the Sun، اما هیچ کدام از این عناوین هنوز تایید نشده‌اند.

منبع: Screenrant

برچسب‌ها:

مطالب جنجالی

Sorry. No data so far.

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید

Your email address will not be published.