مارگو رابی سریال ۱۰ قسمتی براساس آثار شکسپیر می‌سازد

25 March 2018 - 09:15

طبق خبری که پایگاه خبری ددلاین منتشر ساخته، مارگو رابی (Margot Robbie) بازیگر فیلم I, Tonya سریالی براساس آثار شکسپیر از نگاهی زنانه را با مشارکت LuckyChap Entertainment, Australian Broadcasting Company, Hoodlum و ABC Studios International می‌سازد. سریال ده قسمتی شکسپیر درباره کار Bard از زاویه دید زنانه است. این پروژه شکسپیر امسال در استرالیا ساخته می‌شود. در ادامه خبر با سینماگیمفا همراه باشید.

سریال شکسپیر تیم خلاق زنانه‌ای شامل نویسندگان و کارگردانان خواهد داشت. هر یک از این قسمت‌ها، فرهنگ‌ها و صداهای مختلفی را بازتاب می‌دهند. طبق گزارشات، ذهن خلاق سریال، گولا سندلر (Giula Sandler) روی این سریال کار کرده و نویسنده یک قسمت از آن خواهد بود. با اینکه بسیاری از نمایش‌نامه‌های شکسپیر شخصیت اصلی مرد دارند، شخصیت‌های زن او اغلب قوی بوده و خوب نشان داده شدند.

کمپانی LuckyChap در بیانیه خود گفته:

از همکاری با طرف استرالیایی خود بسیار هیجان‌زده‌ایم و این فرصت خوبی است که زنان در نوشتن این پروژه حضور دارند، و شاهد کیفیت بالای صنعت فیلم و سریال استرالیا خواهیم‌ بود. این پروژه چندین دیدگاه مختلف مانند نویسندگانی که فرهنگ‌های مختلف و نواحی استرالیا را نشان می‌دهند، را بیان می‌کند که شاید باعث شود خیلی‌ها آن را با کارهای شکسپیر مرتبط ندانند.

منبع: comingsoon

برچسب‌ها: ،

مطالب جنجالی

Sorry. No data so far.

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید

Your email address will not be published.