سریال Street Fighter در حال توسعه است

25 March 2018 - 09:21

استودیو‌ی Entertainment One اعلام کرد که مارک گوردون (Mark Gordon) که تجربه‌ی ساخت‌ سریال‌های تلویزیونی Criminal Minds و Grey’s Anatomy را دارد، قرار است به توسعه، حمایت مالی و ساخت سریالی اقتباسی از بازی مبارزه‌ای مشهور Street Fighter بپردازد. جوی آنسا (Joey Ansah)، ژاکولین کوئلا (Jacqueline Quella) و مارک وودینگ (Mark Wooding) که سازندگان Street Fighter: Assassin’s Fist بودند نیز قرار است تا مدیران اجرایی این سریال شوند. در ادامه با سینماگیمفا همراه باشید.

خبر‌هایی که به گوش رسیده حاکی از این موضوع است که مجموعه‌ی تلویزیونی Street Fighter بر اساس داستان بازی‌ Street Fighter II خواهد بود و شخصیت‌های اصلی آن نیز ریو، کن، Guile و Chun-Li هستند. آن‌ها تصمیم می‌گیرند که به مبارزه با M. Bison بپردازند کسی که سازمانی جنایت‌کار جهانی به اسم Shadaloo را ساخته است. اگرچه مسیر آن‌ها در ابتدا متفاوت است اما ماجرا جوری پیش می‌رود که آن‌‌ها مجبور می‌شوند در مسابقات مبارزان جهان که توسط M. Bison سازمان‌ دهی شده تا بهترین و قابل‌ترین مبارز جهان مشخص شود، شرکت کنند. آن‌ها در این مسیر مجبور می‌شوند ویژگی‌های زیادی از خودشان را همچون قدرت، مهارت، هوش و ذکاوت و صداقت را به اشتراک بگذارند تا بتوانند از این شرایط (مسابقه) جون سالم به در ببرند.

گوردون می‌گوید:

مجموعه‌ی Street Fighter، فرانچایزی است که به تازگی ۳۰ ساله شده و توانسته در این سال‌‌ها در جهان بسیار موفق عمل کند و طرفداران بسیاری را به خود جذب کند. ما بسیار خوشحالیم که جوی، ژاکولین و مارک که بسیار با این مجموعه آشنایی بسیار دارند و قرار است با یک‌دیگر همکاری کنند و این سریال را برای مخاطبان بسازند.

بازی Street Fighter که توسعه و ساختش توسط استودیو‌ی Capcom صورت گرفته از سال ۱۹۸۷ تا به الان توانسته بیش‌ از ۴۰ میلیون نسخه در سرتاسر جهان به فروش برساند و بتواند به یکی از موفق‌ترین بازی‌‌های مبارزه‌ای بدل گردد. این مجموعه از بازی همچنان مشهور هست به خصوص اینکه آخرین بازی این مجموعه که در سال ۲۰۱۶ عرضه شد توانست موفق عمل کند.

منبع: Comingsoon

مطالب مرتبط



مطالب جنجالی

Sorry. No data so far.

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید

Your email address will not be published.