در ویدیو جدید Avengers: Infinity War مرد عنکبوتی به انتقام‌جویان می‌پیوندد

25 March 2018 - 16:40

مرد عنکبوتی در یکی از دو فیلم Avengers: Infinity War (انتقام‌جویان: جنگ بی‌نهایت) استودیوی مارول، انتقام‌جو می‌شود. اولین نشانه از حضور او کم رنگ‌تر از دومی است. می‌توانید هر دو فیلم گرفته شده از او را در انتهای خبر مشاهده کنید. با سینماگیمفا همراه باشید.

انتقام‌جویان با سفر سینماتیک ده ساله خود در دنیای سینماتیک مارول، مهلک‌ترین و آخرین نمایش خود را روی پرده سینما می‌برند. با حفاظت انتقام‌جویان و دوستان‌شان از دنیا در برابر خطراتی که کنترل آن‌ها برای هر قهرمانی دشوار است، خطر جدیدی از سایه‌های کهکشان شکل گرفته: تانوس. هدف تانوس جمع‌آوری شش سنگ بی‌نهایت، سفینه‌های دارای قدرت غیر قابل تصور و استفاده آن‌ها به میل خود است. هر آنچه انتقام‌جویان برای آن جنگیده‌اند به این لحظه بستگی دارد: سرنوشت زمین و موجودیت آن تاکنون به خطر نیفتاده بوده است.

بازیگرانی که حضورشان در این فیلم تایید شده عبارتند از: رابرت دوانی جونیور، کریس ایوانز، مارک رافالو، اسکارلت جوهانسون، کری همسورث، تام هیدلستون، آنتونی مک‌کی، پاول بتانی، الیزابت اُلسون، جرمی رنر، چادویک بوزمن، سباستین استان، دان چیدل، کریس پرت، دیو باتیستا، زویی سالدانا، پام کلمنتیف، بندیکت کامبرباتچ، بندیکت وانگ، شان گان، تام هالند، پاول راد و جاش برولین.

آنتونی و جو روسو این فیلم را کارگردانی کرده و کوین فیگ آن را می‌سازد. لوییز دوسپوزیتو، ویکتوریا آلونسو، مایکل گریلو و استان لی تهیه‌کننده‌گان اجرایی کار هستند. کریستوفر مارکوس و استفان مک‌فیلی نیز نویسندگان این فیلم هستند.

فیلم انتقام‌جویان: جنگ بی‌نهایت مارول ۲۷ آوریل راهی سینماها می‌شود. سپس چهارمین سری از این فیلم ۳ مه ۲۰۱۹ اکران می‌شود.

منبع: comingsoon

برچسب‌ها: ،

مطالب جنجالی

Sorry. No data so far.

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید

Your email address will not be published.