کلیپ جدیدی از فیلم Avengers: Infinity War منتشر شد

26 March 2018 - 13:44

کلیپ جدیدی از فیلم Avengers: Infinity War (انتقام‌جویان: جنگ ابدیت) در صفحه شخصی کاندیس اس. وست (Candice S. West) منتشر شده‌‌ است که اولین برخورد بین نگهبانان کهکشان و ثور را نشان می‌دهد. کارگردان و نویسندگان این مجموعه که از آن‌ها به عنوان پیشگامان آینده سینمای بلاک باستر یاد می‌شود، تقربیا تمامی ابر قهرمانان را به عنوان یک گروه گرد‌ هم آورده‌اند تا بتوانند به کمک هم، نقشه‌های شوم تانوس را خنثی کنند. به دنبال سیر اصلی داستان در فیلم‌های دنیای سینمای مارول که از سال ۲۰۰۸ ساخته می‌شوند، این فیلم نیز عرصه را برای Avengers 4 که در سال آینده منتشر می‌شود و هنوز عنوانی برای آن انتخاب نشده‌ است، آماده می‌کند. با سینماگیمفا همراه باشید.

نکته قابل توجه در ساخت این فیلم، مدت زمان کمتر فرآیند تولید آن نسبت به سری‌های قبل است؛ به طوریکه زمانی برای لورفتن داستان باقی نگذاشت! در حال حاضر نیز بلیط‌های این فیلم در حال پیش فروش هستند و جالب است بدانید که تنها چند ساعت پس از شروع، موفق به جا به جایی رکورد‌های پیش فروش شده است. با توجه به فروش ۲۱۵ میلیون دلاری این فیلم در سه روز اول، گویا این فیلم قرار است به پر فروش‌ترین فیلم دنیای سینمای مارول تبدیل شود.

این نسخه پیشرفته فیلم است که به طور انحصاری در نمایشگاه D-23 سال گذشته نمایش داده شد؛ جایی که ما برای اولین بار شاهد پیمودن مسیر نگهبانان به سوی Asgardian بودیم. با این تفاوت که این بار دقیقا می‌بینیم که پس از سقوط ثور بر شیشه ماشین میلانو، چه اتفاقاتی رخ می دهد. این کلیپ همچنین ادامه‌ای است بر اولین تریلر رسمی فیلم که در ماه نوامبر منتشر شد (که ظاهرا سکانس مورد علاقه رابرت جونیور از کل فیلم است). اگرچه کیفیت کلیپ خوب نیست اما به اندازه‌ای هست که تشخیص دهیم چه اتفاقاتی درحال رخ دادن است و دیالوگ خنده دار دراکس را نیز می‌شنویم.

در این فیلم، از چندین سال وقایع فیلم Guardians of the Galaxy Vol. 2 (نگهبانان کهکشان: شماره دوم)، استفاده شده است و قهرمانان کیهانی نیز به دنبال فعالیت‌های گروهی خودشان هستند؛ هرچند برخی مجادلات نیز همچنان در آن گنجانده شده است. آن‌ها در طرف مقابل طیفی از انتقامجویان هستند که هنوز پس از فیلم Captain America: Civil War (کاپیتان آمریکا: جنگ داخلی) در حال تجزیه شدن هستند. با توجه به اینکه بزرگترین برگ برنده جنگ ابدیت این است که برای اولین بار تمام این قهرمانان را با هم می‌بینیم، این بدان معنی است که نگهبانان سهم قابل توجهی در این فیلم دارند. اما به لحاظ درون مایه، آن‌ها نشان خواهند‌ داد که چقدر قدرتمندترین قهرمانان زمین از نوع تیمی هستند که نیاز دارند به منظور موثر بودن، نقش خود را به عنوان محافظان بشری ایفا کنند.

انتظار می‌رود که Avengers: Infinity War (انتقامجویان؛ جنگ ابدیت) با توجه به وضعیت وحشتناکی که در روند فیلم برای قهرمانان به وجود می‌آورد، در مقایسه با نسخه‌های قبلی لحن جدی‌تری به خود بگیرد. اگرچه تاکنون شاهد آن بوده‌ایم که نگهبانان از دیالوگ‌ها و صحنه‌های کمیک استفاده می‌کردند؛ به خصوص استارلرد که نظرات مضحکش گاهی حتی مرد آهنی را نیز گیج می‌کرد! این شوخ طبعی با توجه به زبان طعنه‌‌آمیز استارلرد، ویژگی خوبی است به شرط آن که به اندازه از آن استفاده شود و خطری را که تانوس برای او دارد، تحت الشعاع قرار ندهد.

در ادامه تماشای این کلیپ را به طرفداران این مجموعه که بی‌صبرانه در انتظار اکران گسترده آن هستند، پیشنهاد می‌کنیم.

منبع: Screenrant

برچسب‌ها:

مطالب جنجالی

Sorry. No data so far.

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید

Your email address will not be published.