کارگردان Kong می‌خواهد فیلمی بدون ابرقهرمان برای مارول بسازد

26 March 2018 - 13:06

جوردن ووت-رابرتز (Jordan Vogt-Roberts) اخیرا اعلام داشته که دوست دارد فیلمی برای مارول بسازد اما نه فیلمی که ابرقهرمان داشته باشد. این قطعا ایده‌‌ی جالب و بسیار متفاوتی است. با اینکه در مجموعه کامیک مارول بی‌سابقه نیست، فیلمی بدون ابرقهرمان، جدایی از دنیای موفق سینماتیک مارول است. اما کارگردان Kong: Skull Island می‌خواهد خودش را وارد چالش منحصر به فردی کند. در ادامه با سینماگیمفا همراه باشید.

ووت-رابرتز در حال کار روی فیلم جدید Metal Gear Solid است که می‌خواهد اقتباس موفق و دیوانه‌کننده‌ای از یک بازی بسازد که در دسته‌ی R قرار گیرد. این کارگردان تحت تاثیر کارش روی فیلم Solid snake قرار گرفته، که فردی باهوش و ماهر در عملیات‌های تاکتیکی است و بعنوان یک ابرقهرمان در نظر گرفته نمی‌شود. ووت-رابرتز می‌گوید او می‌خواهد با استودیو مارول و افراد معمولی و نه ابرقهرمانان کار کند.

همان‌طور که روز جمعه وی از طریق صفحه شخصی‌اش در توئیتر اعلام کرد، می‌خواهد “فیلم مارول که هیچ ابرقهرمانی ندارد،” را کارگردانی کند. او این ایده را درباره گروهی از انسان‌های مختلف بیان کرده که با این حقیقت درگیر می‌شوند که جادو و افراد بیگانه وجود دارند. چنین ایده‌ای باید بعنوان فیلم مستقلی جدا از دنیای مارول موجود باشد، که پر از ابرقهرمانان در تمامی فیلم‌ها و بیشتر برنامه‌های تلویزیونی است. می‌توانید این ایده را در قسمت زیر از زبان خودش بخوانید:

ووت-رابرتز با ساخت فیلم‌های اکشن مانند Kong: Skull Island و فیلم جدید Metal Gear Solid وارد هالیوود شد. اما هنوز باید در ژانرهای کمدی و درام سعی خود را بکند. او داستان مستقلی به نام The Kings of Summer در سال ۲۰۱۳ کارگردانی کرده و سکان‌دار چندین قسمت از سریال کمدی You’re The Worst و Funny or Die Presents بوده است.

اگرچه ایده‌ی ووت-رابرتز قلمروی دست‌نخورده‌ای برای استودیوی مارول است که مشابه بعضی از ویژگی‌های کامیک آن است. یک اقتباس که در این زمینه وجود دارد، Damage Control، سریال کامیک محدودی است که براساس کمپانی به همین نام است که با آسیب گسترده ایجاد شده با جنگ‌های ابرقهرمانی تعامل دارد. این کمپانی در دنیای مارول در فیلم مرد عنکبوتی: بازگشت به خانه تحت اموال تونی استارک معرفی شد. سناریوی انسان‌های مختلف او، اقتباسی از مجموعه کامیک برجسته‌ی مارول در سال ۱۹۹۴ است که درباره عکاسی به نام فیل شلدون است و وقایع ابرقهرمان مشهوری را از نگاه او بازگو می‌کند.

برخلاف وجود این داستان‌ها به شکل کامیک، ساخت مشابهی از سریال تلویزیونی اخیر براساس دنیای دی سی است. ووت-رابرتز می‌تواند نسخه‌ی مارول از سریال تلویزیونی Powerless باشد که کارمندان حراست واین را نشان می‌دهد که محصولات طراحی شده برای حفاظت از انسان‌های عادی از خطرات ناشی از جنگ‌های ابرقهرمانی را توسعه می‌دهد. حتی اگر ووت-رابرتز این ایده را عملی کند، چیزی ساخته می‌شود که هیچ ابرقهرمانی ندارد اما جادو و افراد بیگانه دارد. اما باید اول مطمئن شود Metal Gear Solid ساخته می‌شود و همانند Kong: Skull Island موفق باشد.

منبع: screenrant

مطالب جنجالی

Sorry. No data so far.

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید

Your email address will not be published.