دنالد گلاور درباره Spider-Man: Homecoming و شایعه‌های Star Wars صحبت می‌کند

28 August 2016 - 13:00

چند سال پیش بود که دنالد گلاور (Donald Glover)، به عنوان یک بازیگر انتخابی هواداران، برای نقش Spider-Man انتخاب شد (هر دو نسخه Peter Parker و Miles Morales). اما قطعا می‌توانیم بگوییم که زمانی که او به جمع بازیگران فیلم Spider-Man: Homecoming پیوست، همه غافلگیر شدند. این که او چه نقشی در این فیلم بازی می‌کند فعلا نا مشخص است. برای دریافت اطلاعات بیشتر با سینما گیمفا همراه باشید.

از گلاور در مورد ایفای نقش او در Spider-Man: Homecoming پرسیده شد و او این‌طور پاسخ داد:

اینترنت مکان عجیبی است. خیلی عجیب است که چرخه کامل آن را مشاهده کنی. من این کار را انجام دادم، زیرا فکر می‌کردم که این نقش جالبی است. من ترجیح می‌دهم تا جایی که هنوز می‌توانیم ریسک کنم. مراحل فیلم برداری بسیار جالب بودند. من خوشحال هستم که این فرصت را به دست آورده‌ام. شما نمی‌خواهید که این اتفاق را یک حرکت مثبت تلقی کنید اما موضوع اصلا این‌گونه نیست. من کارگردان را می‌شناسم، او کار خود را به خوبی انجام می‌دهد و ایده‌های خوبی دارد.

این‌طور که از صحبت‌های گلاور برمی‌آید، قطعا نقشی در حد و اندازه‌های یک معلم مدرسه به او داده نشده است و از طرفی بسیاری از طرفداران گمانه زنی می‌کنند که او نقش شخصی مانند The Prowler را عهده دارد.

از گلاور همچنین خواسته شد تا در مورد شایعات اخیری که او قرار است نقش Lando Calrissian جوان را در اسپین آف Star Wars بازی کند توضیحاتی را ارایه کند‌ (در این اسپین آف برروی شخصیت Han Solo تاکید می‌شود):

بله، شایعاتی وجود دارند. منظور من این است که با این شایعه‌ها رشد کردم. پدر من طرفدار بزرگ این سری بود و من نیز در زمان کودکی همه اسباب‌ بازی‌های شخصیت‌ها را در اختیار داشتم؛ من یک دارث ویدر با lightsaber مخصوص او داشتم. این موضوع خیلی جالب بود و مانند یک سلسله می‌مانست. من عاشق این فرانچایز بودم.

باید منتظر اطلاعات بیشتری بمانیم تا مشخص شود که دنالد گلاور در Spider-Man: Homecoming و اسپین آف Star Wars دقیقا چه نقش‌هایی را بازی می‌کند.

منبع: comicbookmovie

مطالب مرتبط



مطالب جنجالی

Sorry. No data so far.

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید

Your email address will not be published.