شبکه FXX دیگر بر روی پروژه‌ی انیمیشن Deadpool کار نمی‌کند

26 March 2018 - 15:00

شبکه‌ی FXX اعلام کرد که دیگر بر روی پروژه‌ی ساخت انیمیشن سریالی Deadpool «ددپول» کار نمی‌کند؛ آن‌ها قبلا اعلام کرده بودند که انیمیشن شخصیت Deadpool را خواهند ساخت و قرار بود تا سازنده‌ی سریال Atlanta «آتلانتا»، یعنی دونالد گلاور (Donald Glover) که تاکنون موفق به کسب جایزه‌ی گلدن گلوب نیز شده است، به همراه استیون گلاور (Stephen Glover) این انیمیشن را بسازند. این دو نفر قرار بود تا به‌عنوان تولیدکنندگان اجرایی، سازندگان و نویسندگان این انیمیشن سریالی حضور داشته باشند؛ همچنین جف لوب (Jeph Loeb) و جیم کوری (Jim Chory) نیز از طرف کمپانی مارول قرار بود تا تولیدکنندگان اجرایی این پروژه باشند. در ادامه با سینما گیمفا همراه باشید.

انیمیشن سریالی شخصیت Deadpool قرار بود تا توسط تلویزیون مارول (Marvel Television) تولید شود، همچنین دو کمپانی FX Productions و ABC Signature مربوط به شبکه‌ی FXX نیز قرار بود تا در تولید این سریال همکاری کنند. براساس اطلاعاتی که قبلا منتشر شده بود، این سریال قرار بود در ده قسمت ساخته شود.

یکی از مسئولین تلویزیون مارول نیز در مصاحبه‌ای که با پایگاه خبری ددلاین (Deadline) داشت، درباره این سریال این‌گونه گفت:

با توجه به تفاوت‌های خلاقیتی بین شبکه‌ی FX، دونالد گلاور، استیون گلاور و همچنین تلویزیون مارول، ما تصمیم گرفتیم که راه خود را برای ساخت انیمیشن سریالی Deadpool از یکدیگر جدا کنیم و دیگر با هم کار نکنیم. شبکه‌ی FX دیگر درگیر پروژه‌ی ساخت این انیمیشن سریالی نیست. البته توجه داشته باشید که شبکه‌ی FX و کمپانی Marvel در پروژه‌ی ساخت سریال Legion «لژیون» با یکدیگر همکاری دارند و این همکاری ادامه خواهد داشت.

هنوز معلوم نیست که آیا تلویزیون مارول و استودیو ABC Signature به تنهایی این پروژه را ادامه خواهند داد یا خیر.

شخصیت ددپول برای اولین بار در سال ۱۹۹۱ خلق شد و از آن زمان به بعد، با توجه به شوخ‌طبعی خاص و همچنین قدرت بلامنازع این شخصیت، او تبدیل به یکی از محبوب‌ترین شخصیت‌های کتاب‌های مصور کمپانی مارول شد. در فیلم‌های سینمایی، ایفای نقش این شخصیت را رایان رینولدز (Ryan Reynolds) برعهده دارد. رینولدز تاکنون نقش این شخصیت را در فیلم X-Men Origins: Wolverine «خاستگاه مردان ایکس: ولورین» و همچنین فیلم اختصاصی این شخصیت، یعنی فیلم Deadpool ایفا کرده است. همچنین دنباله‌ی فیلم Deadpool نیز قرار است تا از تاریخ ۱۸ می امسال در سینماها به نمایش گذاشته شود.

منبع: Comingsoon

برچسب‌ها:

مطالب جنجالی

Sorry. No data so far.

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید

Your email address will not be published.