دلیل واقعی بودن رقابت پورتمن و کونیس در Black Swan چیست؟

28 August 2016 - 17:00

یکی از نکات مهم فیلم Black Swan «قوی سیاه» رقابت ناتالی پورتمن (Natalie Portman) در نقش نینا و میلا کونیس  (Mila Kunis) در نقش لیلی بود که وقت تماشای فیلم به خوبی برای بینندگان قابل لمس بود. شاید برای بعضی‌ها با توجه به انرژی و تلاشی که ناتالی پورتمن و میلا کونیس صرف کردند؛ این اجرا قابل انتظار بود، ولی برای کارگردان فیلم ، دارن آرونوفسکی (Darren Aronofsky)، اینگونه نبود و در زمان فیلمبرداری سعی می‌کرد که با تحریک احساسات بازیگران اجرای بهتری از آن‌ها بگیرد. در ادامه با سینماگیمفا همراه باشید.

ناتالی پورتمن که به تازگی با مجله‌ی Vogue درباره‌ی اولین فیلم بلندی که کارگردانی کرده است و نام  A Tale of Love and Darkness «یک داستان از عشق و تاریکی» هست؛ نشستی داشت و در آن به نکاتی اشاره کرد که قبلاً کسی از آن خبر نداشت. یکی از این نکات مربوط به دارن آرونوفسکی و نحوه‌ی برخورد او با بازگران بود.

دارن میگفت که میلا نقشش را عالی بازی کرد و از تو بهتر خیلی بود. دارن با من و میلا حرف میزد و سعی داشت که ما را نسبت به هم حسود کند؛ به نظر من او سعی داشت که بین ما در زندگی واقعی نیز یک رقابت ایجاد کند.

البته این موضع باعث تعجب نیست؛ بعضی افراد مثل دیوید آیر (David Ayer)، کارگردان فیلم  Suicide Squad «جوخه‌ی انتحار»، سعی می‌کنند با دادن پیشنهاد‌های ویژه‌ای به بازیگران از آن‌ها بازی بهتری بگیرند، ولی دارن آرونوفسکی کارگردان فیلم‌های Requiem For A Dream «مرثیه‌ای برای یک رویا» و Noah «نوح» برای اینکه فیلم خود را بهتر از قبل کند؛ بازیگران را در مقابل هم قرار می‌دهد. اگر بخواهیم در این مورد صریحاً صحبت کنیم باید بگویم که او دو دوست را از هم جدا کرد و حتی اجازه نمی‌داد که این دو در زمان فیلمبرداری با هم حرف بزنند.

images

چیزی که باعث جذابیت بیشتر این خبر است؛ اعتراف ناتالی پورتمن به این که افسانه سینما لورن باکال (Lauren Bacall) که سابقه‌ی همکاری بر فیلم کوتاهی را با هم دارند از او خوشش نمی‌آمد؛ چون این رفتار از سوی باکال به دلیل ناتوانی پورتمن در کنترل صحنه بود و ناتالی پورتمن از او کینه‌ای به دل ندارد. فرافکنی دارن آرونوفسکی نیز نتیجه‌ای نداشت و ناتالی پورتمن و میلا کونیس هنوز با هم دوست هستند.

خوشبختانه نفرتی که دارن آرونوفسکی قصد داشت ایجاد کند وارد زندگی واقعی این دو دوست نشد، ولی همانند کار با لورن باکال افسانه‌ای، تجربه‌ای که پورتمن از بازی در فیلم Black Swan «قوی سیاه» کسب کرد مهارت‌های کارگردانی او را بهبود بخشید و هیجان ما را برای دیدن فیلم A Tale of Love and Darkness «یک داستان از عشق و تاریکی» افزایش می‌دهد.

اگر مایل به خواندن صحبت‌های ناتالی پورتمن درباره‌ی تجربه‌ی همکاری با اورن باکال هستید با سینماگیمفا همراه باشید.

منبع: cinemablend

برچسب‌ها:

مطالب جنجالی

Sorry. No data so far.

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید

Your email address will not be published.