تریلر جدیدی از انیمه‌ی Steins;Gate 0 عرضه شد

28 March 2018 - 13:00

وبسایت رسمی انیمه‌ی Steins;Gate 0 روز گذشته تریلر دوم این انیمه را منتشر کرد، تریلری که بیش‌تر به معرفی شخصیت‌ها و موسیقی اپنینگ انیمه می‌پردازد. برای مشاهده‌ی تریلر و ادامه‌ی خبر با سینماگیمفا همراه باشید.

انیمه‌ی Steins;Gate 0 قرار است از چندین شبکه‌ی مختلف ژاپنی در تاریخ یازدهم آوریل به نمایش گذاشته شود از جمله‌ی آن شبکه‌ها Tokyo MX، تی‌وی آیچی، KBS Kyoto و چندین و چند شبکه‌ی دیگر است. خرده فروشی‌ها اعلام کردند که این انیمه ۲۳ قسمت دارد و یک قسمت مجزا برای ویدیو‌های خانگی ساخته شده است.

در ادامه هایکو موموی در نقش فریس نیان نیان، یوکاری تامورا در نقش سوزوها آمانه،سایوری یاهاگی در نقش ماهو هیاجو، مگومی هان در نقش کاگاری شینا، یوکاری تامورا در نقش یوکی آمانه، آیانو یاماموتو در نقش یاهه تنوجی، ماریکو هوندا در نقش کاتسومی ناکاسه، هینا کینو در نقش کائدا کوروشیما،یوجی اوئدا در نقش الکسیس لسکینن و در نهایت مایا نیشیمورا در نقش جودی ریس هستند.

این انیمه اقتباس شده از بازی Steins;Gate 0 است و تمام شخصیت‌های نسخه‌های قبلی بازی و انیمه در این انیمه نیز حضور دارند.

کنیچی کاوامورا (Kenichi Kawamura) کارگردانی این انیمه را برعهده دارد. جوکی هانادا (Jukki Hanada) نیز همانند نسخه قبل آهنگسازی این انیمه را عهده‌دار است و توموشیگه اینایوشی (Tomoshige Inayoshi) که یک قسمت از فصل اول انیمه را کارگردانی کرده بود در این انیمه مسئول بخش طراحی شخصیت‌‌ها است.

گروه Rock band Zwei موسیقی پایانی انیمه را که Last Game نام دارد، ساخته‌اند. تاکا هیمنو (Taka Himeno) در اوت سال گذشته مانگایی از Steins;Gate 0 اقتباس کرده است.

استودیوی MAGES اعلام کرده که بازی جدیدی که قرار است ساخته شود و Steins;Gate Elite نام دارد، در حقیقت یک بروز‌رسانی عظیم بر بازی Steins;Gate است یا به عبارتی دقیق‌تر نسخه‌ای از همان بازی که صحنه‌های آن با صحنه‌های موجود در انیمه و رمان مصور آن جایگزین شده است. در ابتدا قرار بود این بازی در پانزدهم ماه مارس برای کنسول‌های پلی‌استیشن ۴، نینتدو سوویچ و پلی‌استیشن ویتا در ژاپن عرضه شود ولی ساخت بازی با تاخیر رو‌به‌رو شد و قرار شد در تاریخی نامشخص در سال ۲۰۱۸ عرضه شود. همچنین Spike Chunsoft مسئول عرضه‌ی این بازی در اروپا و آمریکای‌ شمالی است.

ماجرای این انیمه در شهر توکیو و منطقه‌ی آکیهابارا رخ می‌دهد و داستان بازی ماجرای پسری با نام اکابه رینتارو است که با سفر در دنیا‌های موازی سرنوشت بسیاری از رویداد‌ها را عوض می‌کند. این بازی که قرار است به زودی عرضه شود الهام گرفته از انیمه‌ای است که در سال ۲۰۱۱ ساخته شده است و همچنین انیمه‌ی سینمایی Steins;Gate – The Movie – Load Region of Déjà Vu. فرانچایز بازی‌های این مجموعه تا الان بیش‌از ۱ میلیون نسخه فروش داشته است.

منبع: Animenewsnetwork

مطالب جنجالی

Sorry. No data so far.

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید

Your email address will not be published.