اولین جزییات سریال Stranger Things 3 منتشر شد

27 March 2018 - 11:08

با شروع بسیار خوب دو فصل ابتدایی سریال Stranger Things «چیزهای عجیب»، نگاه‌های زیادی به سومین فصل این مجموعه خیره شده است. اکنون نخستین جزییات از این فصل جدید منتشر شده است. برای مشاهده اطلاعات بیش‌تر، با سایت سینماگیمفا در ادامه‌ی مطلب همراه باشید.

طبق اطلاعات جدید منتشر شده، داستان ۳ Stranger Things «چیزهای عجیب ۳» در سال ۱۹۸۵ رخ خواهد داد و همچنین قرار است شخصیت استیو هرینگتون نقش بزرگ‌تر و بیش‌تری را نسبت به گذشته داشته باشد. تقریباً می‌توان گفت که Stranger Things «چیزهای عجیب» پرطرفدارترین اثر اورجینال نتفلیکس است که توانست با ویژگی‌های جذاب و خاص از جمله نوستالژی‌ طرفداران زیادی را جذب کند.

شان لوی (Shawn Levy)، تهیه‌کننده مجموعه، در اظهارات اخیرش جزییات جالبی از فصل سوم این سریال اعلام کرده است. با توجه به گفته‌های لوی، رابطه‌ی مایک (با بازی فین ولفهارد) و الون (با بازی میلی بابی براون)، و همچنین رابطه‌ی لوکاس (با بازی کیلیب مک‌لاکلین) و مکس (با بازی سیدی سینک) در این فصل هم ادامه خواهد داشت و در ابتدای فصل نیز شاهد این موضوع هستیم. لوی گفت:

مایک و الون به رابطه‌ی خود ادامه خواهند داد و همین قضیه برای مکس دیوانه و لوکاس هم پابرجا خواهد بود. اما، آن‌ها همچنان نوجوانان ۱۳ یا ۱۴ ساله هستند. پس، عشق در این مرحله‌ از زندگی چه معنایی دارد؟ این هرگز نمی‌تواند رابطه‌ای ساده و پایدار باشد و همین بی‌ثباتی و ناپایداری آن سرگرم‌کننده و هیجان‌انگیز است.

همچنین لوی در خصوص شخصیت استیو هرینگتون و پررنگ‌تر شدن نقشش در فصل آینده گفت:

ما قطعاً در فصل سوم چیزهای بیش‌تری از استیو هرینگتون خواهیم دید و من فقط می‌توانم بگویم که ما جادوی Dad Steve [اشاره به فصل دوم و محافظت استیو از بچه‌ها دارد] را رها نخواهیم کرد. من نمیخواهم چیز بیش‌تری بگویم. اما واقعاً احساس می‌کنم ما در حال سپری کردن مسیر خود بودیم که با Dad Steve به یک معدن طلا برخورد کردیم.

هنوز تاریخ دقیق اکران فصل سوم این سریال مشخص نشده است اما مراحل تولید آن چندی دیگر آغاز خواهد شد. شما همچنین می‌توانید نقد و بررسی فصل دوم سریال را در سایت مشاهده کنید.

منبع: THR

برچسب‌ها: ،

مطالب جنجالی

Sorry. No data so far.

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید

Your email address will not be published.

  • مازیار همتی says:

    امیدوارم بتونه دوباره انتظارات رو مثل فصل قبلش برآورده کنه…!