آمازون به سریال Cortes به کارگردانی اسپیلبرگ با حضور خاویر باردم چراغ سبز نشان می‌دهد

27 March 2018 - 11:29

استودیوی آمازون به ساخت مینی‌سریال چهار ساعته‌ی استیون اسپیلبرگ (Steven Spielberg) محصول شرکت Amblin، چراغ سبز نشان داده است. استیون زِیلیان (Steven Zaillian) نویسندگی این سریال را براساس فیلمنامه‌ای از دلتون ترومبو (Dalton Trumbo) بر عهده دارد. داریل فرانک (Darryl Frank) و جاستین فِلوی (Justin Falvey)، برندگان جایزه‌ی امی، تهیه‌کنندگی اجرایی این پروژه را بر عهده دارند و خاویر باردم (Javier Bardem) ضمن بازی در این سریال یکی از تهیه‌کنندگان اجرایی آن نیز هست. این سریال داستان هرنان کورتس (Hernan Cortes) را روایت می‌کند که بر علیه امپراتوری Montezuma قیام کرد. با سینماگیمفا در ادامه‌ی مطلب همراه باشید.

Sharon Yguado، رئیس بخش سریال استودیوی آمازون:

اکتشافات افسانه‌ای کورتس، دنیایی را که ما امروزه می‌شناسیم، شکل داد و ما از طریق ذهن‌های استیون اسپیلبرگ، استیو زیلیان و خاویر باردم، مخاطبان تلویزیون را به سفری هیجان‌انگیز خواهیم برد. لحظات اندکی در تاریخ هستند که همچون داستان کورتس به کل یک فرهنگ شکل داده باشند و این سریال مملو از درام و ماجراجویی خواهد بود.

داریل فرانک و جاستین فلوی، رؤسای شرکت تلویزیونی Amblin:

ما بسیار مشعوفیم که شرکت آمازون این فرصت را در اختیار ما قرار داده تا این داستان ۵۰۰ ساله‌ی هیجان‌انگیز را به مخاطبان تلویزیون در سراسر دنیا عرضه کنیم. این داستان بخشی از تاریخ است که تأثیر برجسته‌ای بر تمدن دنیای مدرن نهاده است. با هنرپیشه‌ای همچون خاویر باردم در نقش کورتس، ما ستاره‌ی ایده‌آلی را در اختیار داریم و برای آغاز ساخت این سریال لحظه‌شماری می‌کنیم.

خاویر باردم:

روایت این داستان افسانه‌ای امتیاز بزرگی است. داستانی که پر از درام و کشمکش در دوره‌ی مهمی از تاریخ است، زمانی که دو تمدن دور از‌ هم در اوج دوران حکمرانی خود به یکدیگر برخورد می‌کنند و برترین و بدترین جنبه‌های طبیعت بشری پدیدار می‌شوند. برای یک بازیگر هیچ چالشی جذاب‌تر از حضور در چنین پروژه‌ای نیست، آن هم برای بازیگری مثل من که سال‌ها در انتظار این پروژه بوده‌ام. برای کار کردن با تیم رویایی اسپیلبرگ، زیلیان و آمازون به شدت هیجان‌زده هستم.

منبع:Comingsoon

برچسب‌ها: ، ،

مطالب جنجالی

Sorry. No data so far.

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید

Your email address will not be published.