پوسترهای جدیدی از «انتقام جویان: نبرد ابدیت» منتشر شده‌اند

27 March 2018 - 20:59

پوسترهای جدیدی برای فیلم Avengers: Infinity War «انتقام جویان: نبرد ابدیت» با حضور تعداد قابل توجهی از قهرمانان دنیای سینماتیک مارول منتشر شد. استودیو مارول در حال گردآوری تمام ابرقهرمانان مارول از ده سال پیش تا کنون است. در تلاشی برای نبردی قریب الوقوع با تانوس (Thanos)، مخاطبان ابرقهرمان‌‌ها باید بیایند تا ببینند چگونه در نهایت عشق با قدرت پیوند داده خواهد شد. در این فیلم نگهبانان کهکشان (Guardians of the Galaxy) با تیم انتقام جویان ترکیب خواهند شد و همچنین مرد عنکبوتی نیز که اکنون رسما یک انتقام جو است، به آنها پیوسته و دکتر استرنج (Doctor Strange) را ملاقات می‌کند. برای آگاهی از جزئیات خبر در ادامه با سینما گیمفا همراه باشید.

در حالی که تریلرها تمرکز خود را بر قدرت زیاد تانوس و شکست ناپذیری او معطوف کرده‌اند، از سمتی دیگر پوسترهایی از شخصیت‌ها منتشر شده‌اند که قهرمان‌ها را بصورت گروه‌های تفکیک شده نشان می‌دهد. ثور (Thor) با بازی کریس همسوورث (Chris Hemsworth) با راکت (Rocket)‌ و گروت (Groot) در یک پوستر و از سمتی دیگر مرد آهنی (Iron Man)‌ با بازی رابرت داونی جونیور (Robert Downey Jr) و دکتر استرنج با بازی بندیمت کامبربچ (Benedict Cumberbatch) در پوستری جداگانه دیده می‌شوند. این گروه‌ها در پوسترهای زیر دیده می‌شوند.

پمارول پنج پوستر جدید برای «انتقام جویان: نبرد ابدیت» منتشر کرده است که بازیگران را به دسته‌هایی تقسیم می‌کند. تعدادی از این گروه‌ها مورد انتظار بوده‌اند اما تعدادی نیز سورپرایز به همراه داشتند. در عین حال آن‌ها شامل تانوس نمی‌شوند. شما می‌توانید پوسترها را در زیر مشاهده کنید:

 

برچسب‌ها:

مطالب جنجالی

Sorry. No data so far.

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید

Your email address will not be published.