تولید فیلم Captain Marvel به‌طور رسمی آغاز شد

28 March 2018 - 19:52

استودیو مارول (Marvel Studios) عکس‌برداری اولیه فیلم Captain Marvel «کاپیتان مارول» را در شهر لس‌آنجلس کالیفرنیا، آغاز کرد. این فیلم قرار است تا در منطقه‌ی ایالت کالیفرنیا و داخل شهر لس‌آنجلس و اطراف آن فیلم‌برداری شود که این محدوده قرار است تا به‌عنوان منطقه‌ی اصلی کل این فیلم مورد استفاده قرار گیرد. این فیلم همچنین در شهر فرزنو (Fresno) ایالت کالیفرنیا و همچنین شهرهای بتن روژ و نیواورلئان ایالت لوئیزیانا نیز فیلم‌برداری می‌شود. در ادامه با سینما گیمفا همراه باشید.

داستان این فیلم درباره شخصیت کارول دانورز (Carol Danvers) است که در میانه‌ی جنگ کهکشانی که در سیاره‌ی زمین رخ داده و میان دو نژاد مختلف از بیگانگان است، براساس یک حادثه و به‌صورت اتفاقی، به یکی از نیرومندترین قهرمانان روی زمین تبدیل می‌شود. داستان فیلم Captain Marvel در دهه‌ی ۱۹۹۰ اتفاق می‌افتد و تمام ماجراهایی را نشان می‌دهد که قبل از جهان سینمایی مارول رخ داده است و ما تاکنون شاهد آن اتفاقات نبوده‌ایم.

این فیلم قرار است تا در تاریخ ۸ مارس سال ۲۰۱۹ در ایالات متحده منتشر شود. فیلم Captain America توسط یک تیم دو نفره متشکل از آنا بودن (Anna Boden) و رایان فلک (Ryan Fleck)، کارگردانی می‌شود؛ این دو نفر قبلا در فیلم Mississippi Grind، در جایگاه کارگردانی با یکدیگر همکاری داشته‌اند. همچنین فیلم‌نامه‌ی این فیلم توسط یک گروه کامل از نویسندگان بااستعداد و مشهور نوشته شده است؛ این گروه شامل نویسنده‌ی انیمیشن Inside Out «درون بیرون» یعنی مگ لفاوه (Meg LeFauve)، نویسنده‌ی فیلم‌های Guardians of the Galaxy «نگهبانان کهکشان» یعنی نیکول پرلمن (Nicole Perlman) و نویسنده‌ی فیلم Tomb Raider «توم ریدر» یعنی جنوا رابرتسون دووت (Geneva Robertson Dworet) می‌شود. همچنین لیز فلاهیو (Liz Flahive)، کارلی منچ (Carly Mensch)، آنا بودن و ریان فلک در امر نوشتن فیلم‌نامه‌ی این فیلم همکاری داشتند.

در فیلم Captain Marvel، ستارگان زیادی ایفای نقش می‌کنند؛ از جمله بری لارسون (Brie Larson) در جایگاه نقش اصلی این فیلم یعنی شخصیت کارول دنورز، ساموئل ال. جکسون (Samuel L. Jackson)، بن مندلسون (Ben Mendelsohn)، لاشانا لینچ (Lashana Lynch)، جما چان (Gemma Chan)، آلجنیس پرز سوتو (Algenis Perez Soto)، رون تمت (Rune Temte)، مک کنا گریس (McKenna Grace) و جود لا (Jude Law). همچنین در این فیلم دو نفر از بازیگران فیلم Guardians of the Galaxy حضور دارند و قرار است تا نقش خودشان در دنیای نگهبانان کهکشان را دوباره در این فیلم ایفا کنند؛ این افراد جایمن هانسو (Djimon Hounsou) در نقش کوراث (Korath) و لی پیس (Lee Pace) در نقش رونان (Ronan) هستند.

کوین فایگی (Kevin Feige) قرار است تا به‌عنوان تهیه‌کننده‌ی فیلم Captain Marvel در این پروژه حضور داشته باشد. لوئیس داسپوسیتو (Louis D’Esposito)، ویکتوریا آلنسو (Victoria Alonso)، جاناتان شوارتز (Jonathan Schwartz)، پتی ویچر (Patty Whitcher) و استن لی (Stan Lee) تولیدکنندگان اجرایی این فیلم هستند و در کنار این افراد لارس وینتر (Lars Winther) به‌عنوان دستیار تهیه‌کننده و دستیار اول کارگردان این پروژه حضور دارد؛ همچنین دیوید گرانت (David Grant) دستیار تهیه‌کننده‌ی این فیلم است.

همان‌طور که گفته شد، فیلم Captain Marvel قرار است تا در تاریخ ۸ مارس ۲۰۱۹ در کشور آمریکا به نمایش گذاشته شود.

منبع: Comingsoon

برچسب‌ها:

مطالب جنجالی

Sorry. No data so far.

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید

Your email address will not be published.