جک وایت‌هال به دواین جانسون برای بازی در فیلم Jungle Cruise پیوست

28 March 2018 - 18:23

پایگاه خبری ورایتی گزارش داده که کمدین و بازیگر انگلیسی، جک وایت‌هال (Jack Whitehall) برای بازی در فیلم The Jungle Cruise کمپانی دیزنی، به دواین جانسون (Dwayne Johnson) و امیلی بلانت (Emily Blunt) پیوسته است. این پروژه، فیلم لایو-اکشنی براساس جاذبه دیدنی تم پارک مشهور دیزنی است. ژوم کالت-سرا (Jaume Collet-Serra) کارگردان این پروژه خواهد بود.‌ در ادامه با سینماگیمفا همراه باشید.

وایت‌هال، بازیگر فیلم‌های Mother’s Day (روز مادر)، The Nutcracker و The Four Realms (چهار اقلیم)، نقش برادر بلانت را در این فیلم بازی خواهد کرد که نقش اصلی داستان است. وایت‌هال کمدین استند آپ است که در کمدی تلویزیونی مشهور Bad Education درخشید و خالق آن نیز بود. استند آپ خاص او به نام Jack Whitehall: At Large هم اکنون از شبکه نتفلیکس در حال پخش است.

فیلم‌نامه Jungle Cruise که توسط جی. دی. پاین (J. D. Payne) و پاتریک مک‌کی (Patrick McKay) نوشته شده، اخیرا توسط مایکل گرین (Michael Green) بازنویسی شده است. جانسون به همراه شریکانش دنی گارسیا (Dany Garcia) و هیرام گارسیا (Hiram Garcia) از کمپانی Bucks Productions و بو فلین (Beau Flynn) از کمپانی Flynn Picture Co این فیلم را می‌سازد. جان داویس (John Davis) و جان فاکس (John Fox) از Davis Entertainment نیز به ساخت این فیلم کمک می‌کنند.

فیلم Jungle Cruise به فیلم‌های دیزنی براساس تم پارک مشهور دیزنی مانند The Country Bears, The Haunted Mansion, Mission to Mars, Tomorrowland و Pirates of the Caribbean می‌پیوندد. دیزنی برای توسعه این فیلم همانند دزدان کارائیب به یک فرنچایز، برنامه‌ریزی کرده است. کار تولید این فیلم از ماه مه آغاز می‌شود.

منبع: comingsoon

برچسب‌ها: ،

مطالب جنجالی

Sorry. No data so far.

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید

Your email address will not be published.