صدا پیشگان انیمیشن Death of Superman مشخص شدند

28 March 2018 - 18:47

جری اُکانل (Jerry O’Connell) صدا پیشگی نقش خود بعنوان مرد فولادی را در The Death of Superman (مرگ سوپرمن) بر عهده خواهد داشت. این انیمیشن صدا پیشگان مشهوری داشته و اقتباسی از داستان کتاب کامیک ۱۹۹۲ است. در ادامه با سینماگیمفا همراه باشید.

خبر ساخت این انیمیشن در ژوئیه ۲۰۱۷ اعلام شد که بخشی از انیمیشن دو فیلمی است که سال بعد با اکران Reign of the Superman به نتیجه می‌رسد.

اُکانل به همسرش، ربکا رامین (Rebecca Romjin) در نقش لویز لین، و رین ویلسون (Rainn Wilson) در نقش لکس لوثر و جیسون اُمارا (Jason O’Mara) در نقش بتمن، روساریو داسن (Rosario Dawson) در نقش زن شگفت‌انگیز، مت لنتر (Matt Lanter) در نقش آکوامن، ناتان فیلیون (Nathan Fillion) در نقش گرین لنترن، کریستوفر گورهام (Christopher Gorham) در نقش فلش و شامر مور (Shemar Moore) در نقش سایبرگ می‌پیوندد.

دیگر صدا پیشگان این مجموعه عبارتند از: راکی کارول (Rocky Carroll) در نقش پدر سایبرگ، سیلاس استون، و پاتریک فابین (Patrick Fabian) در نقش هنک هنشا. با اینکه هنشا بخشی از داستان Reign of the Superman دی سی به همراه Superboy, Steel و Eradicator است، صدا پیشگان این سه شخصیت هنوز مشخص نشده‌اند.

در فیلم Death of Superman، مرد فولادی خودش را قربانی می‌کند تا متروپلیس را از هیاهوی Doomsday، هیولای مهندسی شده بصورت ژنتیکی از اعماق دنیای سوپرمن، کریپتون، نجات دهد.

منبع: Cbr

برچسب‌ها: ،

مطالب مرتبط



مطالب جنجالی

Sorry. No data so far.

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید

Your email address will not be published.