پوستر جدید انیمیشن Incredibles 2 منتشر شد

28 March 2018 - 20:00

چندی پیش، کمپانی پیکسار (Pixar) که یکی از شرکت‌های زیرمجموعه دیزنی است، پوستری جدید از انیمیشن محبوب Incredibles 2 «شگفت‌انگیزان ۲» منتشر کرد. در ادامه با سینما گیمفا همراه باشید؛ همچنین می‌توانید در انتهای این متن، پوستر منتشر شده را نیز مشاهده کنید.

خانواده‌ی شگفت‌انگیزان که می‌توان گفت محبوب‌ترین خانواده ابرقهرمانان در بین مخاطبان هستند، قرار است تا به زودی بازگردند؛ ولی این‌بار، داستان این انیمیشن قرار است تا بیشتر بر روی شخصیت هلن پار (Helen Parr) تمرکز کند. او قرار است تا همسر خودش، یعنی باب (Bob) را همراه با دخترش ویولت (Violet) و پسر بزرگش دش (Dash) در خانه تنها بگذارد تا آن‌ها خودشان زندگی قهرمانانه معمولی خود را هدایت کنند. این امتحان بسیار سختی برای آنان خواهد بود، همچنین سخت‌تر از این هم خواهد شد زیرا اعضای این خانواده هنوز از قدرت‌های ابرقهرمانی درحال ظهور فرزند کوچک این خانواده، یعنی جک جک (Jack Jack) خبر ندارند. در همین حین نیز یک شخصیت شرور دیگر پا به عرصه می‌گذارد و اکنون خانواده شگفت‌انگیزان به همراه دوست قدیمی آن‌ها یعنی شخصیت فروزونه (Frozone) باید راهی پیدا کنند تا در برابر این شخصیت شرور، با یکدیگر متحد شوند (البته که احتمالا اکنون متحد شدن آنان راحت‌تر از قسمت قبلی خواهد بود).

لیست صداگذاران انیمیشن Incredibles 2 نیز شامل این هنرمندان می‌شود؛ کریگ تی. نلسن (Craig T. Nelson) در نقش باب پار، هالی هانتر (Holly Hunter) در نقش هلن پار، سارا واول (Sarah Vowell) در نقش ویولت، هاک میلنر (Huck Milner) در نقش دش و همچنین ساموئل ال. جکسون (Samuel L. Jackson) در نقش فروزونه. از هنرمندان فرعی این انیمشین نیز می‌شود به باب ادنکرک (Bob Odenkirk)، کاترین کینر (Catherine Keener)، جاناتان بنکس (Jonathan Banks)، سوفیا بوش (Sophia Bush)، ایزابلا روسلینی (Isabella Rossellini) و برد برد (Brad Bird) اشاره کرد.

همچنین برد برد برای کارگردانی دنباله‌ی انیمشین موفق سال ۲۰۰۴ بازگشته است و قرار است تا انیمیشن Incredibles 2 را کارگردانی کند. جان واکر (John Walker) و نیکول گریندل (Nicole Grindle) نیز تهیه‌کنندگان این پروژه هستند.

این خانواده ابرقهرمان قرار است تا از تاریخ ۱۵ ژوئن سال ۲۰۱۸ دوباره به کار خودشان بازگردند و انیمیشن Incredibles 2 را به نمایش بگذارند. در ادامه نیز شما می‌توانید پوستر این انیمیشن را مشاهده کنید که مژده‌ی “داشتن تابستانی شگفت‌انگیز” را به شما می‌دهد:

منبع: Comingsoon

برچسب‌ها:

مطالب جنجالی

Sorry. No data so far.

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید

Your email address will not be published.