پوستر فیلم The Darkest Minds منتشر شد: انقلاب YA جدیدی در راه است

28 March 2018 - 22:10

کمپانی قرن بیست فاکس اولین تریلر و پوستر فیلم The Darkest Minds، فیلم اقتباسی از رمان علمی تخیلی YA نوشته‌ی الکساندرا براکن (Alexandra Bracken)، را منتشر کرد. فاکس با اقتباس‌های ادبیات ژانر YA ناآشنا نیست و قبلا مجموعه‌ کتاب‌های The Maze Runner و Percy Jackson توسط این کمپانی ساخته شده‌اند. فیلم The Darkest Minds زمانی از راه رسیده که فیلم‌های علمی تخیلی YA با عملکرد ضعیف فیلم‌هایی همچون Percy Jackson: Sea of Monsters, The 5th Wave و The Divergent Series: Allegiant از رونق افتاده‌اند. در ادامه خبر با سینماگیمفا همراه باشید.

آماندا استنبرگ (Amandla Stenberg) که بخاطر بازی در اقتباس‌های کتاب YA مانند The Hunger Gaes و Everything, Everything شناخته شده، در نقش رابی، دختر ۱۶ ساله‌ای که در آینده زندگی می‌کند، جایی که ۹۸ درصد از بچه‌های جهان بخاطر بیماری فجیعی از بین رفته‌اند و آن‌هایی که مانند رابی نجات یافته‌اند نیروهای ابر انسانی از هوش بالا گرفته تا توانایی مدیریت برق یا آتش، دارند و دولت‌های سراسر دنیا تصمیم می‌گیرند این بچه‌ها را به کمپ‌های نگاهداری ببرند تا بتوانند آن‌ها و نیروهایشان را کنترل کنند، در این فیلم ظاهر می‌شود.

تریلری که کمپانی فاکس از این فیلم منتشر کرده، شخصیت اصلی و مهم فیلم را معرفی می‌کند اما بیشتر به رابی و تجارب شخصی‌اش می‌پردازد. اگرچه این ویدئو نگاه سریعی بر سه شخصیت دیگر فیلم دارد: زو با بازی میا چک (Miya Cech) که نیروی کنترل برق و الکتریسیته را دارد؛ کوبس با بازی اسکایلان بروکس (Skylan Brooks) بسیار باهوش است؛ و لیام با بازی هریس دیکنسون (Harris Dickinson) دارای نیروی حرکت اجسام که عشق رابی نیز می‌باشد. به همراه این تریلر، پوستر فیلم تصویری از نوجوانان فیلم را نشان می‌دهد که علیه شخصیت‌های قدرتمند شورش کرده‌اند و با متن رنگی به سبک گرافیتی طراحی گردیده است.

این فیلم توسط چاد هاج (Chad Hodge) اقتباس شده و جنیفر یو نلسون (Jennifer Yuh Nelson) آن را کارگردانی کرده و مندی مور (Mandy Moore) در نقش کیت، دکتری که وقتی رابی تصمیم می‌گیرد از کمپ نگاهداری فرار کند و به دنبال پناهگاهی با دوستان نوجوانش در حین فرار است، به او کمک می‌کند، ظاهر می‌شود. با اینکه گوندالاین کریستی (Gwendoline Christie) را در تریلر فیلم نمی‌بینیم، نقش لیدی جین را بازی می‌کند، شکارچی که وظیفه‌ی تعقیب و دستگیری رابی و سایرین را بر عهده دارد.

منبع: ScreenRant

برچسب‌ها: ،

مطالب جنجالی

Sorry. No data so far.

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید

Your email address will not be published.