آهنگساز The Lego Movie به تیم ساخت فیلم THOR: RAGNAROK پیوست

28 August 2016 - 14:00

مارول پس از کار کردن با پاتریک دویل (Patrick Doyle) در اولین و برایان تایلر (Brian Tyler) در دومین فیلم Thor، حال برای پروژه Thor: Ragnarok به سراغ Mark Mothersbaugh رفته است. برای دریافت اطلاعات بیشتر با سینما گیمفا همراه باشید.

چند روز پیش در میان اخبار اعلام شد که Mark Mothersbaugh به پروژه ساخت فیلم Marvel’s Thor: Ragnarok پیوسته و کار ساخت آهنگ را به عهده دارد؛ فیلمی که هم‌اکنون در استرالیا با کارگردانی Taika Waititi فیلم برداری می‌شود. Chris Hemsworth و Tom Hiddleston باز هم به عنوان Thor و Loki باز می‌گردند و در کنار Mark Ruffalo (نامزد جایزه ۳ جایزه Academy Award) در نقش هالک و Cate Blanchett (برنده ۲ جایزه Academy Award) در نقش villainous Hela ایفای نقش می‌کنند.

Mark Mothersbaugh پس از پاتریک دویل و برایان تایلر (که کار ساخت موسیقی دو قسمت قبلی Thor را بر عهده داشتند)، آخرین آهنگ‌سازی است که برروی یک فیلم از خدای رعد کار می‌کند.

البته Mothersbaugh به عنوان خواننده اصلی، بنیانگذار و کیبوردیست بند جدید Devo نیز شناخته می‌شود. از کارهای او در زمینه فیلم می‌توان به آثار Pitch Perfect 2 ،The Lego Movie ،Hotel Transylvania ،۲۱ Jump Street ،Cloudy With A Chance Of Meatballs ،Happy Gilmore ،The Rugrats Movie و Vacation اشاره کرد.

مطالب مرتبط



مطالب جنجالی

Sorry. No data so far.

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید

Your email address will not be published.