تام هاردی را برای اولین بار در نقش دشمن شماره یک مردم ببینید

28 March 2018 - 23:21

تام هاردی اولین تصویر از خودش در نقش آل کاپون در فیلم Fonzo، زندگی‌نامه گانگستر مشهور شیکاگویی، را منتشر کرد. هاردی یکی از پر کارترین بازیگران هالیوود از زمان بردن جایزه بهترین بازیگر نقش مکمل مرد برای فیلم The Revenant در سال ۲۰۱۵ بوده و نه تنها در سریال تلویزیونی رایدلی اسکات (Ridley Scott) به نام Taboo شبکه FX بازی کرد بلکه نقش اصلی فیلم نامزد اسکار کریستوفر نولان (Christopher Nolan) یعنی Dunkirk بود و نقش اول فیلم جدید سونی Venom است. اگر ونوم فیلم خوبی هم نباشد او اکتبر گذشته گام بزرگی برداشت جایی که اعلام شد وی نقش کاپون را به کارگردانی جاش ترانک (Josh Trank) بازی می‌کند. در ادامه خبر با سینماگیمفا همراه باشید.

با اینکه طرفداران فیلم هنوز باید برای دیدن هاردی در نقش ونوم صبر کنند، هاردی وقت تلف نکرده و اولین تصویر خود از کاپون را منتشر کرده که کار ساخت آن زودتر از آنچه گزارش شده بود (یعنی دوم آوریل) آغاز گردیده است.

هاردی اولین تصویر از کاپون را وقتی ۴۷ سال دارد و در الکاتراز به سر می‌برد از طریق صفحه شخصی خود در اینستاگرام منتشر ساخت. این فیلم سال‌های آخر زندگی رئیس جنایت را نشان می‌دهد (کاپون ۲۵ سپتامبر ۱۹۴۷ در ۴۸ سالگی فوت کرد.) این ورژن هاردی از یک گانگستر که تحت عنوان Scarface شناخته شده، زوال عقل کاپون را نشان می‌دهد و می‌بینیم چطور خاطرات وحشتناک جنایاتی که در گذشته مرتکب شده به زندگی روزمره او رسوخ می‌کنند. هاردی چیز زیادی در پست خود از این فیلم نگفته جز اینکه نوشته: به دنبال فونزو.

با اینکه هنوز تاریخ اکران این فیلم مشخص نشده، جالب است بدانید که توزیع کننده آمریکایی فیلم مشخص شده و فیلم برای فصل جوایز آماده خواهد شد. تنها با نگاهی بر اولین تصویر از این فیلم می‌توان فهمید فونزو نقش دگرگون کننده دیگری برای هاردی است و خشم و خشونتی که در جان فیزجرالد در مقابل لئو دی‌کاپریو در The Revenant از او دیدیم را شاهد خواهیم بود.

با اینکه هاردی کاپونِ بیمار و از کار افتاده را یک سال قبل از فوتش بازی می‌کند، خلاصه فیلم روایتی از فلش‌بک‌های فراوان است جایی که او نقش جوانی این گانگستر را بازی خواهد کرد. لذا این بازیگر شانس نمایش هنر بیشتری از خود را خواهد داشت. شاید برای علاقمندان به سینما دیدن هاردی در حالت بیماری کاپون جالب باشد چون بیشتر تصاویر دیده شده از کاپون از جمله موردی که توسط رابرت دو نیرو بازی شد، مردی را نشان می‌دهند که در سال‌های حبس، بعنوان دشمن شماره یک مردم شناخته شده است.

منبع: ScreenRant

برچسب‌ها: ،

مطالب جنجالی

Sorry. No data so far.

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید

Your email address will not be published.