فیلم Pacific Rim 3 انگیزه‌‌ی پریکِرسِرها را بررسی می‌کند

28 March 2018 - 23:27

استیون دِنایت (Steven DeKnight)، کارگردان فیلم Pacific Rim: Uprising «حاشیه‌‌ی اقیانوس آرام: طغیان»، فاش کرده که فیلم بالقوه‌ی سوم، انگیزه‌های تبهکاران این مجموعه‌فیلم یعنی پریکرسرها (The Precursors) را بررسی می‌کند. پس از آن‌که گیرمو دل تورو (Guillermo de Toro) برای ساخت فیلم The Shape of Water «شکل آب» این مجموعه‌فیلم را رها کرد، دنایت سکان هدایت آن را بر عهده گرفت. جان بویگا (John Boyega) نیز جایگزین چارلی هونام (Charlie Hunnam) در نقش اصلی شد، در حالی که زمان فیلم «حاشیه‌ی اقیانوس آرام: طغیان» مربوط به ده سال پس از وقایع فیلم اصلی است. با سینماگیمفا در ادامه‌ی مطلب همراه باشید.

در حالی که «حاشیه‌ی اقیانوس آرام: طغیان» کار زیادی در راستای تکامل فرمول فیلم اصلی نمی‌کند، اما بلاک‌باستری سرگرم‌کننده است و توئیست‌های جالبی را به جنبه‌ی اسطوره‌ای آن می‌افزاید. این فیلم افشا می‌کند که پریکرسرها –موجوداتی شریر از بُعدی دیگر- پشت حمله‌ی کایجوها هستند و پایان آن حاکی از آن است که بشریت برای حمله‌ای دیگر منتظر نمی‌ماند.

هر دو فیلم از مجموعه‌ی «حاشیه‌ی اقیانوس آرام» پریکرسرها را تبهکارانی نشان می‌دهند که قصد نابودی نژاد بشر را دارند. اما دنایت در مصاحبه‌ای با Den of Geek فاش کرد که فیلم بالقوه‌ی سوم، آن‌ها را به گونه‌ی پیچیده‌تری نشان خواهد داد:

جریان زیرینی وجود دارد که من می‌خواهم آن را به سطح بیاورم: متأسفانه در دنیای امروز ملیت‌گراییِ گسترده و جنون‌آمیزی حکم‌فرماست به گونه‌ای که هر چیز متفاوتی، ترسناک و هیولاگونه است. بنابراین همه فکر می‌کنند این موجودات که از دنیای دیگری می‌آیند، وحشتناک و بد هستند. خیلی وارد جزئیات نمی‌شوم اما ایده‌ای برای فیلم سومی دارم که به کلی این طرز فکر را دگرگون می‌کند.

او تأیید کرد که همه‌ی پریکرسرها لزوما شیطان‌صفت نیستند و آن‌ها را با Kingpin در سریال Daredevil مقایسه کرد:

به نظر من همیشه جذاب است که شما چرایی اعمال کاراکتری که فکر می‌کنید تبهکار است را واقعا توضیح دهید. سپس این فرایند مبهم‌تر می‌شود. این همان چیزی است که من در فصل اول سریال Daredevil عاشق آن هستم. من و ویلسون فیسک (Wilson Fisk) با هم روی آن کار کردیم-مردی کارهای وحشتناکی انجام می‌دهد اما ما تلاش کردیم تا مخاطبان چرایی اعمال او را درک کنند و حتی گاهی اوقات بیش‌تر از مت مرداک (Matt Murdoch) طرفدار او باشند.

پریکرسرها و کایجوها در فیلم‌های قبلی هیولاهای بی‌فکری نشان داده شدند، بنابراین تفاوت در نوع نمایش آن‌ها، توئیست جالب توجهی برای این مجموعه‌فیلم محسوب می‌شود.

منبع:ScreenRant

برچسب‌ها:

مطالب جنجالی

Sorry. No data so far.

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید

Your email address will not be published.

  • منصور says:

    راستش من هنوز نفهمیدم که قسمت سوم این فیلم چه زمانی میاد یا اصلا نمیاد
    اما برداشتم این بود که فصل سوم میاد و اون هیولاهایی که از بعد دیگه میان همشون بد نیستن درسته ؟ :|