بازیگر جدید نقش مایکل میرز فیلم Halloween 2018 مشخص شد

29 March 2018 - 12:04

با اینکه نیک کستل نقش مایکل میرز را در چند صحنه از Halloween 2018 بازی می‌کند، جیمز جود کورتنی (James Jude Courtney) نقش بیشتری در این فیلم داشته است. فرنچایز هالووین به ریبوت شدن مشهور است. سری جدید هالووین ساخته‌ی کمپانی Blumhouse بدون توجه به فیلم‌های قبلی ساخته شده و نویسنده آن، دنی مک‌براید (Danny McBride) گفته این فیلم باعث تحسین دنباله‌ها می‌شود. در ادامه خبر با سینماگیمفا همراه باشید.

در فیلم هالووین شاهد بازگشت چند بازیگر دوست‌داشتنی خواهیم بود: جیمی لی کرتیس (Jamie Lee Curtis) دوباره نقش لوری استرود را بازی می‌کند، جان کارپنتر (John Carpenter) برای امتیاز گرفتن بر می‌گردد و مایکل میرز با بازی نیک کستل (Nick Castle) دوباره ماسک به چهره می‌زند. کستل بهترین بازیگر برای بازی این نقش است و در اصل او بود که میرز را در نسخه اصلی بسیار جذاب کرد.

خبر بازگشت او به این فیلم خیلی‌ها را هیجان‌زده کرد و جیمز جود کورتنی در مصاحبه با Halloween Daily News توضیح می‌دهد که او و کستل هر دو در ابتدا این نقش را بازی کردند. کورتنی بازیگر آزمایشی و بدل‌کار است و نقش مایکل را وقتی بازی کرد که دیوید گوردن گرین (David Gordon Green) کستل را برای بازی این نقش در چند صحنه از فیلم دعوت کرد:

دیوید خیلی حساس و سخاوتمند بود وقتی گفت اگر بخواهیم نیک کستل برگرده و یه چند صحنه بازی کنه، تو مشکلی داری، چون تو الان مایکل میرز هستی؟ و من فقط گفتم: یا خدا! شوخیت گرفته؟ معلومه که خوشحال می‌شم اون رو ببینم و باهاش کار کنم.
واسه همین کارمون رو شروع کردیم و یادم نمیاد هفته دوم یا سوم بود که نیک اومد و کارش رو انجام داد. یه چندتایی صحنه بازی کرد و منم توی اون صحنه‌ها کنارش بودم. من و اون امیدوار بودیم این اتفاق بیفته.
ما با خبرنگاران ملاقات کردیم و نیک خیلی مهربون بود و به اونا گفت: ما داریم بازی می‌کنیم. جیم بازیگر فعلی مایکل میرز است.

کورتنی بعدا توضیح داد این صحنه‌ها بین صحنه‌های بازی دو مایکل در مکان‌های مختلف می‌آیند و گزارش بدل بودن کورتنی کاملا اشتباه بوده است.

درسته. راستش من موقع فیلم‌برداری با هیچ خبرنگاری مصاحبه نکردم‌. فقط می‌خواستم روی کارم‌ تمرکز کنم‌. اما این خبر رو خواندم که گفته بودند من بدل مایکلم. بنظرم عقب کشیدن از این نقش کار سختی بود. نیک خیلی با گذشت و مهربونه.

دیدن تقسیم نقش میان این دو بازیگر در فیلم جالب است. سری جدید هالووین ۴۰ سال بعد از نسخه اصلی را نشان می‌دهد، وقتی میرز در فیلم جدید ۶۱ سال خواهد داشت. کورتنی هیچ جزئیات جدیدی درباره داستان فیلم منتشر نکرده اما وفادار بودن فیلم به نسخه اصلی را تایید کرده که باعث خوشحالی طرفداران خواهد شد.

فیلم Halloween 2018 یکی از مورد انتظارترین فیلم‌های ترسناک امسال است و برای جشن ۴۰ سالگی این فرنچایز اکران می‌شود. هنوز مشخص نیست Blumhouse قصد دارد این دنباله جدید را ادامه دهد یا خیر اما به نظر می‌رسد این فیلم تیمی خلاق داشته و این آخرین بازی کرتیس در نقش لوری استرود است.

منبع: ScreenRant

برچسب‌ها: ،

مطالب جنجالی

Sorry. No data so far.

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید

Your email address will not be published.