شایعه: تبهکاران فیلم The Flash چه کسانی خواهند بود؟

28 August 2016 - 17:00

در دنیایی که جهان‌های مشترک در فیلم‌های سینمایی لحظه به لحظه بیشتر مورد توجه قرار می‌گیرد، جهان سینماتیک DC، قطعا تازه پا به میدان گذاشته‌است. استودیوی برادان وارنر که تنها سه فیلم در این دنیا ساخته‌اند، از حالا اهدافی بلند پروازانه برای خود ترسیم کرده‌اند. در ادامه این خبر، با سینماگیمفا همراه باشید. البته با اینکه آنها هنوز هیچ فیلمی نساخته‌اند که طرفداران و منتقدان را به طور همزمان خوشحال کند، ولی این امید وجود دارد که فیلم‌های در دست ساخت Wonder Woman «زن شگفت‌انگیز» و Justice League «لیگ عدالت» بتوانند به این مهم دست پیدا کنند. تریلر هر دو فیلم دنیای به نسبت روشن‌تری در مقایسه با دیگر فیلم‌های DC از خود نشان دادند و به‌خصوص در فیلم Justice League یکی از مهم‌ترین اتفاقات معرفی ازرا میلر (Ezra Miller) به عنوان بری آلن یا همان فلش بود.

حضور میلر به عنوان این شخصیت در بعضی فیلم‌ها مانند Justice League قطعی شده‌است و این موضوع می‌تواند تجربه کافی را برای حضور موفق در فیلم مستقل The Flash برای او به ارمغان داشته‌باشد. این موضوع را می‌دانیم که فیلم مستقل The Flash شاید شخصیت سایبورگ را به عنوان نقش مکمل به همراه داشته‌باشد، ولی هنوز نمی‌دانیم که چه تهدیدی قرار است این دو قهرمان جوان را در کنار هم قرار دهد.

یکی از خبرنگاران وبسایت The Wrap، اومبرتو گونزالس در ویدیوئی که از طریق برنامه Periscope منتشر کرد، این موضوع را فاش کرد که اعضای گروه تبهکاری با عنوان The Rogues، نقش اصلی را به عنوان شخصیت‌های منفی در فیلم The Flash خواهند داشت. گونزالس به‌طور دقیق نگفت که چه شخصیت‌هایی قرار است در این گروه حضور داشته‌باشند، ولی اگر این موضوع صحت داشته‌باشد، به زودی می‌توانیم شاهد منتشر شدن اخباری پیرامون آن باشیم.

Ezra-Miller-as-Barry-Allen-in-the-Justice-League-trailer

قبل از آنکه بخواهیم ببینیم چه کسانی می‌توانند در این گروه حضور داشته باشند، گونزالس این موضوع را به صورت خبر رسمی اعلام نکرد، پس این امکان وجود دارد که شاید کل این خبر صحت نداشته‌باشد. طبق گزارشات، فیلم The Flash اوایل سال آینده میلادی کار فیلم‌برداری را شروع خواهدکرد، پس می‌توان نتیجه گرفت که کارگردان آن ریک فامویوا (Rick Famuyiwa) و رئیس جدید DC Films، جف جانز (Geoff Johns) باید دقیقا بدانند که داستان فیلم شامل چه المان‌ و شخصیت‌هایی خواهد بود.

در مورد خود گروه The Rogues، تبهکارانی مانند Captain Cold (کاپیتان سرما)، Captain Boomerang (کاپیتان بومرنگ)، Heat Wave (موج گرما)، Mirror Master (استاد آینه)، The Trickster (شیاد)، Weather Wizard(جادوگر آب و هوا) و بعضی دیگر در آن حضور دارند. حضور Captain Cold و Heat Wave تقریبا در فیلم قطعی خواهد بود ولی به حضور جی کورتنی (Jai Courtney) در شخصیت کاپیتان بومرنگ فقط می‌توان امیدوار بود. برخود کوتاه او با فلش در فیلم Suicide Squad «جوخه انتحار» می‌تواند مقدمه‌ای خوب برای حضور او در این فیلم باشد. اگر واقعا برنامه این باشد، در فیلم باید شاهد راهی برای فراری دادن او از زندان Belle Reve باشیم.

فعلا تاریخ اکران فیلم The Flash به همراه بعضی دیگر از فیلم‌های DC مانند فیلم مستقل Batman، Man of Steel2 و Justice League Dark به‌طور قطعی مشخص نشده‌است.

منبع screenrant

برچسب‌ها:

مطالب جنجالی

Sorry. No data so far.

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید

Your email address will not be published.