تریلر کامل فصل دوم سریال The Handmaid’s Maid منتشر شد: فرار از Gilead

29 March 2018 - 14:34

فصل دوم سریال برنده جوایز امی و گلدن گلوب شبکه Hulu، یعنی The Handmaid’s Tale (سرگذشت ندیمه) آماده پخش است و شبکه پخش آن سرانجام تریلر کاملی از این سریال را منتشر کرده است. بعد از سالی که فصل اول پشت سر گذاشت، بازگشت این سریال به پخش، یکی از بزرگترین رویدادهای تاریخ Hulu است. این قطعا مهم‌ترین قسمت از بخش رو به رشد این شبکه است. در ادامه خبر با سینماگیمفا همراه باشید.

با اینکه فصل اول سریال با فرار جون از خانه واترفورد به پایان رسید، سوالاتی درباره سرنوشت او مطرح شدند. او در مسیر آزادی قرار می‌گیرد یا به جایی می‌رود که بدتر از مرگ است مانند Colonies جایی که امیلی تبعید شده بود؟ هرچند این تریلر پاسخی به این سوال نمی‌دهد و چیزی از شرایط جون نشان نمی‌دهد. این تریلر نگاه زیادی به شرایط هیچ کس ندارد در حالی که همه چیز بین جون، امیلی و مویرا متغیر است، می‌بینیم آن‌ها در حال جنگ برای فرار از ظلم Gilead است. می‌توانید خلاصه رسمی سریال را در قسمت زیر بخوانید:

فصل دوم سریال درام برنده‌ی امی با بارداری آفرد و مبارزه او برای آزادی کودکش از ترس‌ از Gilead بر می‌گردد. “Gilead درون توست” گفته‌ی محبوب خاله لیدیا است. در فصل دوم، آفرد و تمامی شخصیت‌ها علیه این حقیقت تاریک می‌جنگند.

صحنه‌ی اعتراض مویرا احتمالا فلش‌بک است. این همراه با چیزی است که خالقین سریال درباره فصل دوم مورد بحث قرار داده‌اند: علاوه بر دیدن صحنه‌های مربوط به دنبال کردن آزادی توسط جون، این فصل به مخاطبین درک بهتری از بوجود آمدن Gilead را نشان می‌دهد. شاید این توضیحی بر دیدن سرنا جوی در میانه صحبت آتشین درباره حفاظت از روش زندگی آن‌ها باشد.

این سریال خط داستان برابر جالبی برای جستجو به نمایش می‌گذارد، در حالی که به نظر می‌رسد این تریلر اشاره بر مشکلات پیش روی سرنا و فرمانده فرد دارد، دو نفری که از سیستم زن گریز Gilead بهره‌مند شدند. همان‌طور که در فصل یک دیدیم، دولت آنجا به هنگام مجازات، ایده‌های افراطی دارد، بنابراین جای تعجب ندارد فرد کمی بیشتر از حد معمول عصبانی باشد. به نظر می‌رسد فصل دوم این سریال کمتر از فصل اول رضایت‌بخش است و بیشتر درباره‌ی دنیای داخل Gilead و فرای آن است.

فصل دوم سریال The Handmaid’s Tale روز چهارشنبه ۲۵ آوریل (۵ اردیبهشت) از شبکه Hulu پخش می‌شود‌.

منبع: ScreenRant

برچسب‌ها: ،

مطالب جنجالی

Sorry. No data so far.

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید

Your email address will not be published.