آنابل والیس در‌حال پیوستن به مل گیبسون و فرانک گریلو در فیلم Boss Level است

29 March 2018 - 18:32

پایگاه خبری ددلاین (Deadline) تایید کرده است که آنابل والیس (Annabelle Wallis)، هنرپیشه و بازیگر سرشناس بریتانیایی سینما در‌حال پیوستن به مل گیبسون (Mel Gibson) و فرانک گریلو (Frank Grillo) برای ایفای یکی از نقش‌های اصلی فیلم اکشن و هیجان انگیز Boss Level است. این خبر در‌حالی منتشر شده است که هنوز بیش از چند روز از انتشار خبری نمی‌گذرد که مدعی بود نائومی واتس (Naomi Watts) در حال گفت‌و‌گو برای حضور در این فیلم است. با سینماگیمفا همراه باشید.

Boss Level داستان مردی به نام Roy را روایت می‌کند که بازنشسته نیروهای ویژه است و درست در روز مرگش، به دام یک حلقه زمانی بی وقفه می‌افتد. والیس نیز در این فیلم نقش یک متخصص بهداشت دندان به نام Alice را بازی خواهد کرد که در عین حال که از شغل خود و دندان‌ها متنفر است، عاشق بیمار خودش، Roy (با بازی فرانک گریلو) می‌شود. از آنجایی‌ که Roy باید این روز خاص را چندین بار تکرار کند تا بتواند کسی را که مسئول است حلقه را به پایان برساند، پیدا کند، آلیس نیز به سبب برخوردهایش با او، بارها و بارها بخشی از این روایت تکراری قرار می‌گیرد؛ گاهی اوقات نیز در رختخواب پهلو به پهلوی Roy به عنوان اولین قاتلی که سعی دارد در آن روز به خصوص او را به قتل برساند، ظاهر می‌شود.

کارگردان و نویسنده‌ی این فیلم جو کارناهان (Joe Carnahan) است. همچنین تهیه‌کنندگان فیلم راندال امت (Randall Emmett)، جورج فورلا (George Furla)، لورنزو دی بوناونتورا (Lorenzo di Bonaventura) و مارک وارادیان (Mark Vahradian) هستند. کارناهان و گریلو نیز در کنار اسکات فری (Scott Free) مدیران اجرایی این فیلم خواهند بود.

با توجه به اینکه در مدت زمان کوتاهی پس از اخبار منتشر شده مبنی بر گفت‌و‌گوی نائومی واتس جهت حضور در این فیلم، نام شخص دیگری جایگزین او شد، بعید نیست که در روزهای آینده نیز نام‌های دیگری را به جای آنابل والیس برای ایفای نقش در فیلم کارناهانِ آمریکایی بشنویم.

منبع: Comingsoon

برچسب‌ها:

مطالب جنجالی

Sorry. No data so far.

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید

Your email address will not be published.