رابرت داونی جونیور صداپیشگان فیلم The Voyage of Doctor Dolittle را افشا کرد

30 March 2018 - 16:30

رابرت داونی جونیور (Robert Downey Jr) که خود در فیلم The Voyage of Doctor Dolittle (سفرهای دکتر دولیتل) نقش اصلی (دکتر) را ایفا می‌کند، در صفحات شخصی خود نام تمامی بازیگرانی را که با صدای خود به حیوانات فیلم جان خواهند بخشید، اعلام کرد. براین اساس، رامی مالک (Rami Malek) به عنوان Chee-Chee گوریل، اکتاویا اسپنسر (Octavia Spencer) به عنوان Dab-Dab اردک، کمیل نانجیانی (Kumail Nanjiani) به عنوان Plimpton شترمرغ، جان سینا (John Cena) به عنوان Yoshi خرس قطبی، ماریون کوتیار (Marion Cotillard) به عنوان Tutu روباه، کارمن اجوگو (Carmen Ejogo) به عنوان Regine  ماده شیر، کریگ رابینسون (Craig Robinson) به عنوان Fleming موش، صداپیشگی خواهند کرد. با سینماگیمفا همراه باشید.

پیش از این نیز اسامی اما تامپسون (Emma Thompson) به عنوان Polynesia طوطی، سلنا گومز (Selena Gomez) به عنوان Betsy زرافه، تام هالند (Tom Holland) به عنوان Jip سگ و رالف فاینز (Ralph Fiennes) به عنوان Barry ببر نیز تایید شده بود. تمامی این افراد به همراه رابرت جونیور در نقش دکتر دولیتل و آنتونیو باندراس (Antonio Banderas) و مایکل شین (Michael Sheen) صداپیشگان و بازیگران این فیلم سینمایی را تشکیل خواهند داد.

کارگردانی The Voyage of Doctor Dolittle (سفرهای دکتر دولیتل) را استوین گیگان (Stephen Gaghan)بر عهده خواهد داشت. وی همچنین پیش نویس تام شپرد (Tom Sheppard) از کتاب‌های کودکان هیو لافتینگ (Hugh Lofting) که در دهه ۱۹۲۰ به چاپ رسیده‌اند را نیز بازنویسی می‌کند. تولید این فیلم که داستان دامپزشکی را روایت می‌کند که قدرت مکالمه و ارتباط با حیوانات مختلف را دارد نیز تا یک ماه آینده در لندن آغاز خواهد شد.

منبع: Comingsoon

برچسب‌ها:

مطالب جنجالی

Sorry. No data so far.

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید

Your email address will not be published.