امیلی بلانت ساخت دنباله‌ی فیلم Edge of Tomorrow را برای حضور در فیلم Poppins به تعویق انداخت

29 March 2018 - 21:55

داگ لیمن (Doug Liman) و تام کروز (Tom Cruise) مدتی است که بر روی دنباله‌ی فیلم Edge of Tomorrow «لبه‌ی فردا» با عنوان Live Die Repeat and Repeat کار می‌کنند. به تازگی امیلی بلانت (Emily Blunt)، ستاره‌ی دیگر این فیلم فاش کرده که می‌توانسته کاری کند تا این دنباله سال گذشته ساخته شود اما تعهدش به فیلم Mary Poppins Returns «مری پاپینز بازمی‌گردد» حضورش در فیلم «لبه‌ی فردا» را غیرممکن کرد. با سینماگیمفا در ادامه‌ی مطلب همراه باشید.

بلانت:

این‌که وقت همه‌ی ستارگان آزاد باشد و بتوانند در زمان یکسانی در پروژه‌ای حاضر شوند، بسیار دشوار است. آن‌ها از من خواستند دو ماه پیش از آغاز فیلمبرداری «مری پاپینز» انجامش دهم. تام به من گفت می‌توانی این پاییز بیایی و من گفتم نه نمی‌توانم، من به مدت یک سال درگیر «مری پاپینز» هستم و نمی‌توانم در «لبه‌ی فردا» بازی کنم. داگ لیمن ایده‌ی معرکه‌ای دارد و بسیار هیجان‌زده است. آن‌ها تنها نیاز دارند تا فیلمنامه را بنویسند. فیلمنامه‌ای موجود بوده اما اکنون متوجه شده‌ام که در حال حاضر روی متن دیگری کار می‌کنند.

داگ لیمن پیش از این گفته بود که دنباله‌ی این فیلم نسبت به نسخه‌ی اصلی در مقیاس کوچک‌تری ساخته خواهد شد و تأکید آن بیش‌تر از وقایع اکشن، روی کاراکترها خواهد بود. او همچنین گفته که بازیگران جدیدی به این فیلم اضافه خواهند شد و فیلم دوم این مجموعه‌فیلم آن را به پایان خواهد رساند.

بلانت در مصاحبه‌ی دیگری با ET گفته که بسیار مشتاق بازی در دنباله‌ای بر فیلم موفق The Devil Wears Prada «شیطان پرادا می‌پوشد» محصول سال ۲۰۰۷ است.

منظورم این است که اگر همه بخواهند انجامش دهند، عالی می‌شود… من کاملا آماده خواهم بود.

او همچنین به ScreenCrush گفته که شایعات مبنی بر حضور او در فیلم Captain Marvel «کاپیتان مارول» که اکنون توسط بری لارسون (Brie Larson) ایفا شده، کاملا بی‌اساس بوده است. بلانت برای بازی در نقش بیوه‌ی سیاه (Black Widow) در فیلم Iron Man 2 «مرد آهنی ۲» محصول سال ۲۰۱۰ انتخاب شده بود که بنا بر تداخل در برنامه‌ی کاری‌اش مجبور شد از بازی در آن فیلم کنار بکشد. او همچنین یکی از گزینه‌ها برای ایفای نقش پگی کارتر (Peggy Carter) در فیلم Captain America: The First Avenger «کاپیتان آمریکا: اولین انتقام‌جو» بود.

بلانت درباره‌ی نقش کاپیتان مارول گفت:

نه، نه، هرگز کسی در این باره با من تماس نگرفت، (می‌خندد) تمامش نادرست بود.

فیلم «لبه‌ی فردا» به کارگردانی لیمن در گیشه‌ی آمریکای شمالی به فروش ۱۰۰ میلیون دلار رسید و در دنیا ۳۷۰ میلیون دلار فروش کرد. این فیلم براساس کتاب تحسین‌شده‌ی All You Need Is Kill نوشته‌ی Hiroshi Sakurazaka ساخته شد.

منبع:Comingsoon

برچسب‌ها: ،

مطالب جنجالی

Sorry. No data so far.

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید

Your email address will not be published.