همکاری فرانک میلر با شبکه‌ی نتفلیکس برای ساخت سریالی جدید

30 March 2018 - 12:00

شبکه نتفلیکس (Netflix) اعلام کرد که قرار است تا سریال درام جدیدی بسازد که داستان آن توسط فرانک میلر (Frank Miller) نوشته شده است؛ میلر نویسنده‌ی داستان‌های مصور است و این داستان نیز، روایتی متفاوت از افسانه‌ی شاه آرتور (King Arthur) است که با عنوان Cursed «نفرین‌شده» از سوی این شبکه معرفی شده است. در ادامه با سینما گیمفا همراه باشید.

اگر بخواهیم بگوییم که فرانک میلر یکی از افسانه‌های حوزه‌ی داستان‌های مصور یا همان کتاب‌های کمیک است، واقعا جایگاه او را تقلیل داده‌ایم. این نویسنده بیشتر به‌خاطر کتاب‌های کامیک و رمان‌های گرافیکی خودش شناخته می‌شود که از محبوب‌ترین آن‌ها می‌شود به دو داستان Daredevil «دردویل» و The Dark Knight Returns «بازگشت شوالیه تاریکی» اشاره کرد. کتاب‌های او تاکنون جزو منابعی بودند که براساس آن‌ها محبوب‌ترین برنامه‌های تلوزیونی ابرقهرمانان تولید شده است؛ باز هم می‌شود سریال اکشن مشترک کمپانی مارول و شبکه‌ی نتفلیکس با عنوان Daredevil را مثال زد که از محبوبیت بسیار بالایی در بین طرفداران دنیای ابرقهرمانان برخوردار است. به نظر می‌رسد که فرانک میلر قرار است تا به‌زودی رکوردی را به نام خودش ثبت کند، از آنجا که او اولین نویسنده‌ای است که همزمان هم به نوشتن یک کتاب مشغول است و هم درحال ساخت برنامه‌ی تلوزیونی براساس همان کتاب است.

هفته‌ی پیش، شرکت انتشاراتی Simon & Schuster اعلام کرد که میلر قرار است تا با نویسنده‌ی انیمیشن‌های The LEGO Ninjago Movie «فیلم لگو نینجاگو» و Puss in Boots «گربه‌ی چکمه‌پوش»، یعنی تام ویلر (Tom Wheeler) همکاری کند تا اولین رمان مخصوص بزرگسالان خودش را با عنوان Cursed بنویسد. شبکه‌ی نتفلیکس نیز سعی کرد تا هیچ زمانی را از دست ندهد و به سرعت تایید کرد که این شبکه قرار است تا براساس این داستان یک سریال نیز تهیه کند که میلر و ویلر قرار است تا تهیه‌کنندگان اجرایی آن باشند. این داستان که نگاهی تازه به افسانه‌ی شاه آرتور دارد، درباره‌ی شخصیت نیموی (Nimue) شانزده ساله است که قرار است تا تبدیل به بانوی دریاچه‌ (Lady of the Lake) قدرتمند شود. نیمو که دختر یکی از پیشخدمتان عالی‌رتبه است، این قدرت را دارد که بتواند با فی‌وایلد (Fywild) ارتباط داشته باشد (فی‌وایلد نیرو و انرژی زنده‌ی جنگل است). بعد از مرگ مادر نیمو، او با آرتور متحد می‌شود تا ماموریتی را بپذیرند و باهم مرلین (Merlin) را پیدا کنند.

در یک نشست خبری که با انتشارات Simon & Schuster انجام شد، میلر توضیح داد که او همیشه مجذوب افسانه‌های کملوت (Legends of Camelot) و مخصوصا شخصیت نیمو بوده است. در ادامه بخشی از صبحت‌های فرانک میلر را می‌خوانید:

این داستان را می‌شود به شیوه‌های بسیار زیادی تفسیر کرد؛ از یک تفسیر لذت‌بخش برای کودکان مانند داستان محبوب شمشیر در سنگ، تا یک تفسیر وحشتناک مانند داستان اکس‌کالیبور (Excalibur). این داستان یک فرصت استثنایی را به من نشان می‌دهد و من بسیار هیجان‌زده هستم تا خودم را به‌عنوان یک تصویرگر با این داستان به چالش بکشم؛ همچنین من بسیار مشتاق هستم که قرار است تا به همراه تام ویلر بر روی این داستان کار کنم. من مجموعه‌ای از کتب داستان کودکان را از مادرم به ارث بردم و همیشه دوست داشتم که خودم بتوانم در این مجموعه رخنه کنم. این پروژه برای من مانند رویایی است که قرار است تا به واقعیت تبدیل شود.

از طرفی دیگر، ویلر نیز برای همکاری با میلر، هیجان بسیار زیادی دارد؛ او درباره‌ی فرانک میلر این‌گونه گفته است که:

شخصیت‌های او، تصاویر کتاب‌های او و دنیای تاریکی که او در داستان‌هایش آن‌ها را توصیف می‌کند، من را از سن ده سالگی به تسخیر خودشان درآورده‌ند و همیشه من را خشنود می‌کنند. من امیدوارم که با همکاری یکدیگر بتوانیم پایه‌های این شخصیت افسانه‌ای و اسطوره‌ی محبوب را بلرزانیم و همچنین یک قهرمان جدید را برای حضور در عصری جدید، خلق کنیم.

رمان Cursed قرار است تا هم نسخه‌ی تمام رنگی داشته باشد و هم نسخه‌ی سیاه و سفید، و همچنین قرار است تا به‌صورت کتاب فیزیکی، کتاب صوتی و نیز کتاب الکترونیکی در اختیار مخاطبان قرار گیرد و منتشر شود. انتظار می‌رود که این کتاب در پاییز سال ۲۰۱۹ منتشر شود و همچنین به‌نظر می‌رسد که شبکه‌ی نتفلیکس نیز پخش این سریال را از همان زمان آغاز کند.

منبع: Screenrant

برچسب‌ها:

مطالب جنجالی

Sorry. No data so far.

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید

Your email address will not be published.