پدرو پاسکال در فیلم زن شگفت‌انگیز ۲ ایفای نقش خواهد کرد

30 March 2018 - 12:02

کمپانی برادران وارنر و دی سی با دنیای ابر قهرمانی مشترک به موفقیت چندانی دست نیافتند در حالی که بدون شک سال ۲۰۱۶ امید فراوانی به این همکاری داشتند. با اینکه فیلم‌های Batman V Superman: Dawn of Justice (بتمن در برابر سوپرمن: طلوع عدالت) و Suicide Squad (جوخه انتحاری) از نظر باکس‌آفیس موفق بودند اما هر دو از نظر انتقادی شکست خوردند. علاوه بر این‌ها، فیلم Justice League (لیگ عدالت) سال گذشته از نظر باکس‌آفیس و نقد فیلم نتوانست نظرها را به خود جلب کند. با اینکه محور اصلی دنیای دی سی فیلم Wonder Woman (زن شگفت‌انگیز) ساخته‌ی پتی جنکینز (Patty Jenkins) است، که تابستان گذشته اکران شد و مورد توجه منتقدین و مخاطبین قرار گرفت. این فیلم توانست ۸۲۱ میلیون دلار فروش جهانی داشته باشد. در ادامه خبر با سینماگیمفا همراه باشید.

در نتیجه عده کمی از خبر ساخت دنباله زن شگفت‌انگیز در کامیک‌کان بین‌المللی سن‌دیگو در ژوئیه گذشته تعجب کردند. تاریخ اکران این دنباله نوامبر ۲۰۱۹ در نظر گرفته شده و کار تولید آن امسال تابستان آغاز می‌گردد. قبل از شروع فیلم‌برداری، استودیو برادران وارنر در حال انتخاب بازیگران است؛ جنکینز فیلم را کارگردانی می‌کند و گدوت نقش پرنس دایانا را بازی می‌کند. قبلا گفته شده بود کریستن ویگ (Kristen Wiig) نقش چیتا را بازی می‌کند و حالا بازیگر جدید این فیلم مشخص گردیده است.

پایگاه خبری ورایتی گزارش داده که پدرو پاسکال (Pedro Pascal) بازیگر فیلم‌های Narcos, Kingsman: The Golden Circle, Game of Thrones)  یکی از نقش‌های اصلی این فیلم را بازی خواهد کرد. اطلاعات زیادی درباره نقش پاسکال منتشر نشده، اینکه شخصیت او از کامیکس دی سی است یا شخصیت اصلی فیلم است، و نقش شخصیت او در داستان فیلم نیز نامعلوم است. پاسکال و جنکینز قبلا در فیلم تلویزیونی Exposed همکاری داشته‌اند. سایت The Tracking Board گزارش داده پاسکال نقش مرد بی‌ثباتی به نام رکس را بازی می‌کند که در فیلم‌نامه زن شگفت‌انگیز ۲ ظاهر می‌شود.

پاسکال حضورش در فیلم زن شگفت‌انگیز ۲ را در صفحه شخصی توییترش اعلام کرده است:

این بار اطلاعات کمی درباره دنباله زن شگفت‌انگیز در دست است. علاوه بر بازگشت جنکینز به منصب کارگردانی، او نویسندگی کار را برعهده خواهد داشت و با جوف جانز (Geoff Johns) همکاری می‌کند. با اینکه جزئیات رسمی درباره داستان دنباله فیلم خیلی کم است، متوجه شده‌ایم وقایع زن شگفت‌انگیز ۲ مربوط به سال ۱۹۸۰ در طول روزهای آخر جنگ سرد است و بازگشت کریس پاین (Chris Pine) در نقش استیو تروور را نشان می‌دهد. جدا از اینکه چطور استیو به دنباله باز می‌گردد، دایانا به دوستان بیشتری در دنیا نیاز دارد. هنوز مشخص نیست شخصیت پاسکال دوست دایانا است یا دشمن او.

منبع: ScreenRant

برچسب‌ها: ،

مطالب جنجالی

Sorry. No data so far.

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید

Your email address will not be published.