پخش فصل ۴ سریال Fargo به تعویق افتاد

30 March 2018 - 12:57

طبق گفته‌ی سازنده سریال Fargo، نوا هاولی (Noah Hawley) طرفداران این سریال سال ۲۰۱۹ منتظر فصل ۴ نباشند. این خبر ناخوشایند را سازنده فیلم بعد از تایید ایده‌ی خود برای فصل جدید اعلام کرد، دوباره پخش این درام جنایی به تعویق افتاده است. اگر پیش‌بینی‌های او درست باشند، شبکه FX باید خبر پخش این سریال در سال آینده را اصلاح کند. در ادامه با سینماگیمفا همراه باشید.

صحبت درباره فصل ۴ سریال فارگو مدت زیادی در حال انجام است. بعد از پایان فصل سوم، آینده این سریال نامشخص بود و مدیر شبکه FX، جان لندگرف اعلام کرد این سریال زمانی ادامه می‌یابد که هاولی چیزی برای گفتن داشته باشد. به نظر می‌رسد هاولی این را یک پیشنهاد ندیده و شروع به نوشتن قسمت‌های جدید کرده است. هاولی در مصاحبه با The Wrap گفته او در قبال سریال‌هایی همچون Legion و Cat’s Cradle مسئول است و علاوه بر این‌ها، پروژه‌هایی مانند درام Pale Blue Dot و Doctor Doom سر راه فصل ۴ فارگو قرار گرفته‌اند. او اظهار داشته:

فکر می‌کنم ما قطعا فیلم‌برداری رو سال آینده شروع می‌کنیم. بیشترش به این خاطره که این سریال باید توی زمستون باشه. من باید چند قسمتی رو بنویسم و آماده کنم و بعد فیلم‌برداری‌اش کنیم. واسه همین امسال زمستان یا زمستان سال دیگه کارمون رو شروع می‌کنیم.
برنامه کاری من در حال حاضر ساخت یک فیلم و اکران یک فیلم امسال تابستان است و بعد ساخت قسمت‌های بیشتری از Legion است. به نظر می‌رسد خیلی طول می‌کشد تا فارگو ۴ امسال زمستون ساخته بشه‌.

حتی اگر هاولی اوایل سال آینده فارگو را بسازد، نمی‌شود انتظار داشت فصل ۴ جایی در برنامه پخش سال ۲۰۱۹ داشته باشد و این در صورتی است که همه چیز طبق برنامه پیش رود. هاولی وقتش را بین فصل‌های این سریال تقسیم کرده و بیش از یک سال بین فصل‌های یک و دو وقفه افتاد. ۱۶ ماه طول کشید تا فصل ۳ ساخته شد که حاکی از این است، قسمت‌های جدیدی قبل از سال ۲۰۲۰ در کار نخواهد بود.

چیزهای عجیب‌تری رخ داده و هاولی در یک زمان چند مسئولیت قبول کرده است. بعد از فصل ناامید کننده ۳، طرفداران منتظر هستند این فصل قوی‌تر باشد.

منبع: ScreenRant

برچسب‌ها: ،

مطالب جنجالی

Sorry. No data so far.

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید

Your email address will not be published.