جان سینا قصد دارد تا در فیلم Fast & Furious با دواین جانسون هم گروه شود

30 March 2018 - 16:00

جان سینا (John Cena) علاقه دارد تا دوباره با رقیب قدیمی خودش در دنیای کشتی، یعنی دواین جانسون (Dwayne Johnson) یا همان راک (Rock) متحد شود و احتمالا سری فیلم‌های Fast & Furious «سریع و خشن» می‌توانند این فرصت را برای او مهیا کنند. جانسون بعد از اینکه دنیای کشتی را ترک کرد، توانست تا به یکی از بازیگران رده بالای سینمای هالیوود تبدیل شود، و اکنون جان سینا می‌خواهد همین کار را انجام دهد. سینا تاکنون نشان داده است که توانایی ایفای نقش در ژانر کمدی را دارد و می‌تواند در این ژانر به خوبی ایفای نقش کند؛ او در فیلم‌های مختلفی مانند فیلم‌های Trainwreck «فاجعه»، Sisters «خواهران» و قسمت اول و دوم فیلم Daddy’s Home «خونه بابا» بازی کرده است. او همچنین سبک اکشن و درام را امتحان کرده است و در فیلم The Wall «دیوار» به کارگردانی داگ لیمان (Doug Liman) ایفای نقش کرده است و همچنین صداگذاری شخصیت گاو اصلی انیمیشن Ferdinand «فردیناند» را برعهده داشت که جزو موفق‌ترین کارهای او بوده است. در ادامه با سینما گیمفا همراه باشید.

فیلم بعدی که سینا قرار است در آن ایفای نقش کند، فیلم Blockers خواهد بود که قرار است در ماه آوریل امسال منتشر شود؛ این عنوان یک فیلم کمدی فوق‌العاده است که از زمان معرفی، سر و صدای زیادی را به پا کرده است. او همچنین قرار است تا در فیلم Bumblebee «بامبلبی» در کنار هیلی استاینفلد (Hailee Steinfeld) ایفای نقش کند و به علاوه این‌ها، او در انیمیشن سریالی Rise of the Teenage Mutant Ninja Turtles «ظهور لاک‌پشت‌های نینجا» و فیلم Voyage of Doctor Dolittle قرار است تا صداگذاری شخصیت‌ها را برعهده بگیرد. همچنین این کشتی‌گیر شناخته شده سعی می‌کند تا خودش را به دواین جانسون برساند و قرار است تا در فیلم Duke Nukem نقش شخصیت اصلی را ایفا کند؛ این فیلم براساس بازی‌های ویدئویی با همین نام ساخته می‌شود.

سینا در مصاحبه با پایگاه خبری EW علاقه خودش به هم گروه شدن با جانسون در سری فیلم‌های Fast & Furious را نشان داد. او در این مصاحبه گفت:

این چیزها خارج از کنترل من است، ولی من مطمئنا فرصت هم گروه شدن با جانسون را دوست خواهم داشت. این اتفاق برای من مانند یک رویا است. من هیچوقت این‌گونه نیستم که بگویم “وای من دوست دارم تا با این شخص همکاری داشته باشم” ولی فکر می‌کنم که در وجود من و راک یک عامل مشترک وجود دارد که موجب می‌شود من نام او را در ردیف اول لیست آرزوهای خودم قرار دهم.

جانسون در سال ۲۰۱۱ به سری فیلم‌های Fast & Furious پیوست (یعنی قسمت پنجم این فیلم یا همان Fast Five). او در این فیلم نقش یک مامور امنیتی سیاسی با نام لوک هبس (Luke Hobbs) را ایفا کرد و کمک کرد تا داستان این سری فیلم‌ها ادامه پیدا کند و به فیلمی تبدیل شود که امروز در تمام جهان، فروش میلیاردی دارد. شخصیت هابز به خوبی توانسته تا جای پای خودش را در فرانچایز فیلم‌های Fast & Furious محکم کند، به حدی که این شخصیت قرار است تا در سال ۲۰۱۹ فیلم مخصوص به خودش را داشته باشد و جیسون استاتهام (Jason Statham) قرار است تا در آن فیلم نقش قبلی خودش را دوباره ایفا کند.

ایده‌ی ساخت فیلم هابس احتمالا به‌خاطر بازی و روابط استاتهام و جانسون در داستان فیلم The Fate of the Furious «سرنوشت خشمگین» سال پیش، شکل گرفت. جان سینا احتمالا در این فیلم شانس حضور را پیدا نخواهد کرد که بتواند با جانسون هم‌گروه شود. همچنین سری فیلم‌های Fast & Furious به این دلیل شهرت دارند که اتفاقات سرگرم کننده‌ای را با استفاده از مبارزانی به نمایش می‌گذارند که اکنون تبدیل به بازیگر شده‌اند؛ مانند جینا کارانو (Gina Carano)، روندا رزی (Ronda Rousey) و دواین جانسون. اگر جان سینا بتواند نقشی مانند این افراد را در این فیلم ایفا کند، ممکن است او را در آینده سری فیلم‌های Fast & Furious مشاهده کنیم.

منبع: Screenrant

برچسب‌ها:

مطالب جنجالی

Sorry. No data so far.

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید

Your email address will not be published.