زمان جدیدی برای آغاز فیلمبرداری Gambit تعیین شد

30 March 2018 - 15:31

زمان جدیدی برای آغاز فیلمبرداری Gambit تعیین شده که حاکی از آن است که کمپانی فاکس قرن بیستم هنوز سرگرم پرداختن به سری فیلم‌های X-Men «مردان ایکس» است. اولین قسمت «مردان ایکس» سال ۲۰۰۰ ساخته شد اما از آن زمان تاکنون به مجموعه‌فیلم بزرگ‌تری تبدیل شده است. کمپانی فاکس با ساخت فیلم‌های اصلی «مردان ایکس»، سه‌گانه‌ی اختصاصی شخصیت ولورین (Wolverine) و اسپین‌آفی همچون Deadpool «ددپول» مجموعه‌فیلم‌های ابرقهرمانی‌اش را گسترش داده است. مضاف بر این از زمانی که آثاری نظیر «ددپول» و Logan «لوگان» ثابت کرده‌اند که فیلم‌های ابرقهرمانیِ نامتعارف می‌توانند به لحاظ انتقادی و تجاری موفق عمل کنند، فیلم‌های «مردان ایکس» لحن و حس‌وحال متنوعی به خود گرفته‌اند، تا آن‌جا که با فیلم New Mutants وارد قلمرو تماما ترسناک شده‌اند. با سینماگیمفا در ادامه‌ی مطلب همراه باشید.

اگرچه مجموعه‌فیلم‌ «مردان ایکس» کمپانی فاکس در سالیان گذشته به شکوفایی رسیده است اما ساخت فیلم Gambit مدام به موانعی بزرگ برخورد می‌کند. اگرچه چینیگ تیتوم (Channing Tatum) همچنان قرار است نقش Mutant Remy LeBeau، کاراکتر اصلی فیلم را ایفا کند اما هنوز کارگردان آن مشخص نیست. Gambit اوایل سال جاری زمانی که کارگردان خود گور ویربینسکی (Gore Verbinski) را از دست داد بار دیگر به مانع برخورد کرد. ساخت این فیلم به حالت تعلیق درآمد، فاکس به دنبال کارگردان دیگری گشت و تاریخ اکران را ۴ ماه عقب انداخت. اما اکنون خبرهای خوبی پیرامون پروژه‌ی Gambit منتشر شده است.

مطابق با گزارش Omega Underground کمپانی فاکس تاریخ جدیدی را برای آغاز فیلمبرداری Gambit تعیین کرده و قرار است دوربین‌ها در تاریخ ۱۹ ژوئن در نیواورلئان در ایالت لوئیزیانا که زادگاه شخصیت LeBeau است، شروع به کار کنند. انتظار می‌رود فیلمبرداری Gambit در استودیوی Big Easy، جایی که «لوگان»، فیلم دیگر کمپانی فاکس فیلمبرداری شد، آغاز شود. Omega Underground گمانه‌زنی کرده که اکنون که کمپانی فاکس زمان شروع فیلمبرداری را تعیین کرده پس به زودی کارگردان پروژه را نیز اعلام خواهد کرد.

در گذشته نیز به کرات برای آغاز فیلمبرداری Gambit، تاریخ تعیین شده بود بنابراین اخبار فعلی لزوما به معنای به جریان افتادن این پروژه نیست. در واقع زمانی که گور وربینسکی این پروژه را رها کرد، کمپانی فاکس به تازگی زمان آغاز فیلمبرداری را تعیین کرده بود. از آن‌جایی که زمان جدید آغاز فیلمبرداری پیش از اعلام رسمی کمپانی درباره‌ی کارگردان جدید تعیین شده است، امید می‌رود که این عمل به معنای اطمینان مسئولان کمپانی به شخصی باشد که برای سکان‌داری فیلم در نظر دارند. تیتوم تابستان گذشته در مصاحبه‌ای گفت که کار بر روی Gambit پس از موفقیت فیلم‌های «ددپول» و «لوگان» از ابتدا آغاز شده است. این گفته می‌تواند به این معنا باشد که کمپانی فاکس به تیم خلاق پشت این فیلم آزادی عمل بیش‌تری خواهد داد. البته طرفداران پیش از گمانه‌زنی درباره‌ی این‌که این فیلم چگونه خواهد بود، باید منتظر تعیین کارگردان جدید باشند.

این‌که آیا طرفداران هرگز نسخه‌ی تیتوم از Gambit را خواهند دید یا خیر، مشخص نیست. تاکنون کارگردانان زیادی به این پروژه متصل بوده‌اند و تولید این فیلم چندین بار تا آستانه‌ی آغاز شدن پیش رفته که ناگهان فیلمساز آن را رها کرده است. اکنون که کمپانی فاکس زمان جدیدی را برای آغاز فیلمبرداری تعیین کرده به نظر می‌رسد که Gambit یک گام دیگر به ساخته شدن نزدیک‌تر شده است. این اقدام همچنین حاکی از آن است که ما به زودی اخبار مبنی بر سکان‌دار جدید این پروژه را نیز دریافت خواهیم کرد. اما با توجه به دفعاتی که ساخت این پروژه تاکنون به تأخیر افتاده، بهتر است طرفداران پیش از هیجان‌زده شدن برای پیشرفت‌های اخیر، منتظر گام‌های مهم بعدی-از جمله تعیین کارگردان- بمانند.

منبع:ScreenRant

برچسب‌ها:

مطالب جنجالی

Sorry. No data so far.

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید

Your email address will not be published.