کامرون دیاز از بازیگری بازنشسته می‌شود

1 April 2018 - 15:41

کامرون دیاز (Cameron Diaz) پنج سال پس از قرار گرفتن در فهرست پردرآمدترین بازیگران زنِ بالای ۴۰ سال در هالیوود، از بازیگری بازنشسته می‌شود. با سینماگیمفا در ادامه‌ی مطلب همراه باشید.

نزدیک به ربع قرن از اولین حضور سینمایی کامرون دیاز در فیلم The Mask «ماسک» می‌گذرد. دیاز در این فیلم با نقش‌آفرینی مقابل جیم کری (Jim Carrey) ناگهان به موضوع جذاب گفت‌وگوهای فرهنگ عامه تبدیل شد. دیاز در دهه‌ی ۱۹۹۰ حضور مستمری در سینما داشت و در سال ۱۹۹۸ با ایفای شمایل‌گون‌ترین نقش کارنامه‌ی هنری‌اش در فیلم There’s Something About Marry ساخته‌ی برادران فارلی (Farrelly Brothers) به اوج دوران کاری خود رسید. این فیلم یکی از مسرت‌بخش‌ترین محصولات سینما محسوب می‌شود و دیاز برای نقش‌آفرینی‌اش در این فیلم بسیار مورد تحسین قرار گرفته است. بازی در این فیلم باعث شد که دیاز بعدتر نقش اصلی فیلم‌هایی نظیر Being John Malkovich «جان مالکویچ بودن» و Any Given Sunday «هر یکشنبه‌ی موعود» را به دست آورد. دیاز با کاریزمای سینمایی خود و توانایی منحصربه‌فردش در کمدی تبدیل به یکی از بازیگران ترازاول هالیوود در دهه‌ی ۲۰۰۰ شد.

مطابق با گزارش EW، دیاز گفته که از بازیگری بازنشسته شده است. این اظهارات در خلال مصاحبه‌ای با دیاز و کریستینا اَپلگِیت (Christina Applegate) و سلما بلر (Selma Blair)، هم‌بازی‌هایش در فیلم The Sweetest Thing محصول سال ۲۰۰۲ بیان شد. این بازیگران در رابطه با شوخی‌های سخیف این فیلم و این‌که چگونه بر فیلم‌های جدیدی همچون Bridesmaids «ساقدوش‌ها» و Girls Trip تأثیر نهاده، گفت‌وگو کردند. نزدیک به پایان مصاحبه صحبت به برنامه‌ی کاری آن‌ها و احتمال همکاری مجددشان کشیده شد که اپلگیت گفت که نصفه‌نیمه بازنشسته (Semi-Retired) شده است. دیاز در واکنش به این سخن، گفت که او واقعا بازنشسته (Actually Retired) شده است.

پیش از این دیاز هرگز درباره‌ی وضعیت شغلی خود صحبتی نکرده بود. او از سال ۲۰۱۴ پس از بازی در فیلم The Other Woman در هیچ فیلم دیگری ظاهر نشده است. مطابق با گزارشات او از آن زمان تاکنون از زندگی متأهلی خود در کنار بنجی مدن (Benji Madden) لذت می‌برد.

با توجه به پافشاری دیاز به بازنشستگی به نظر می‌رسد که او از دوران پساهالیوودی‌اش لذت می‌برد. در حالی که ورزشکاران برای ناتوانی فیزکی برای رقابت در بالاترین سطح بازنشسته می‌شوند، بازیگران معمولا به دلیل تغییراتی در زندگی شخصی موقتا از بازیگری کنار می‌کشند. با توجه به این‌که دیاز تنها ۴۵ سال سن دارد و آشکارا از روابط قدرتمندی در هالیوود برخوردار است، می‌توان نتیجه گرفت که دیر یا زود به عرصه بازیگری و کانون توجه بازخواهد گشت. شاید و تنها شاید شبکه‌ای همچون اچ‌بی‌او (HBO) یا شرکت‌هایی همچون نتفلیکس یا آمازون با پیشنهادی وسوسه‌انگیز به سراغ دیاز بروند. پیشنهادی که دیاز نتواند رد کند.

منبع:ScreenRant

برچسب‌ها:

مطالب جنجالی

Sorry. No data so far.

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید

Your email address will not be published.